EmmaElins

Alla inlägg under februari 2016

Av emmaelins - 1 februari 2016 20:00

Go kväll!



Igår var jag ute och fotade litegrann bara för att visa er vintern som bara försvann.

Det har varit över 5+ i ungefär en hel vecka nu, så snön smälte bort på nolltid.

Både igår och imorse kändes det faktiskt lite som vår, solen sken och jag tyckte mig höra lite fågelkvitter här och där - trots att det bara var sista januari.

Idag, just nu, är det faktiskt återigen snö på marken. Det kunde man inte tro igår, men det är bara litegrann.

Men just nu är det en sådan period där folk börjar sukta efter sommar, redan!

Jag ser på instagram lite här och var att man så gärna vill ha sommar.

Själv har jag ingen längtan efter någonting annat, utan jag tycker vintern är mysig (iallafall när det väl är snö).

Här kommer några bilder från igår:


 

 

 






Påtal om något helt annat..

I julklapp fick jag en fin poster/tavla som jag hängde upp på väggen först igår - ja det var väl på tiden! x)

Jag är jättenöjd & nu kan jag drömma om en stad jag tycker om väldigt mycket hela dagarna!


 

 

 





Ha det bra hörni, hörs!









 

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards