EmmaElins

Alla inlägg under december 2014

Av emmaelins - 28 december 2014 15:59

Hejhej!


För ett tag sedan gjorde Emma sin Victoria's Secret kollektion så nu tänkte jag, ett bra tag efter, att jag också skulle göra det.


Vi kör igång!





     


Från vänster:

- Such A Flirt

- Passion Struck

- Strawberries & Champange

- Coconut Passion

- Endless Love

- Love Spell



             

 

- Passion Struck body wash







                                       Favoriter

       


Mina två favorit body mistar är Passion Struck och Endless Love.

Båda två luktar sjukt gott.





    










     

Av emmaelins - 27 december 2014 20:34

Hej på er!


Nu tänkte jag göra en såkallad "favoriter just nu" där ni får se vad jag har för favoriter inom olika katgorier. Tänkte det skulle vara lite kul!


Vi kör igång!




Favoritlåt? Jag tror faktiskt att det är Divine Sorrow av Wyclef Jean och Avicii.



Favoritgodis? Choklaaad, lätt! x)



Favoritmat? Nu i juletider är det nog faktiskt olika sortes julmat.



Favoritparfym? Har ingen speciell favorit här men om jag måste välja någon är det nog en parfym som heter Have Fun.



Favorit Body mist? Helt klart Passion Struck frå Victoria's Secret.



Favoritmascara? False Lash Telescopic från Loréal Paris.



Favorit läppprodukt? Tror forfarande att det är mitt NYX Butter Gloss.



Favoritnagellack? Ett rosa/vitt nagellack från OPI.



Favoritserie? Antingen är det The Vampie Diaries eller Gossip Girl.



Favoritfilm? Hm.. det är nog ändå The Maze Runner just nu, av de filmer jag sett nyligen alltså.



Favoritaktivitet nu under vintern? Hehe, ni kanske tycker det verkar fånigt i och med att jag går i sjuan nu, men att åka t.ex bräda i snöbackarna är väldigt kul enligt mig. x)



Ja, det var lite av mina favoriter just nu. Kommer att försöka uppdatera kring detta eller kanske göra en del två.

Hoppas iallafall att ni gillade inlägget.



Hörs!



     






 

Av emmaelins - 26 december 2014 23:24



    



    



              



    



    


    

  


    



    



   









       

Av emmaelins - 26 december 2014 15:05

... Nu tänkte jag visa VAD det var som jag blev så glad över, som jag skrev i förra inlägget.

Ni som hängt med ett tag här på bloggen kanske vet att jag har en hobby som jag verkligen älskar, och denna sak har med det att göra.. ;)

Okej, nu ska jag inte skriva mer..










      


JAG FICK EN SYSTEMKAMERA !!

Alltså såå länge som jag har velat ha en EGEN, och nu fick jag den!

Extra bra var det ju för att det var en Canon. Vi i familjen hade ju en Canon innan jag fick min egen, så jag hade ju redan lärt mig hantera en Canon i förväg ;)



Jag har redan varit ute och testat den och jag är såå himla nöjd!

Så detta är absolut den bästa julklappen jag kunde få. :)








 

Av emmaelins - 25 december 2014 18:34

Hej på er!



Hoppas ni hade en underbar julafton igår.

Det hade iallafall jag. Tänk att det till och med började snöa just då. Snacka om bra timing x)



Jag kan berätta lite kort om min julafton & även visa några bilder.


Dagen började med att jag & min lillebror gick upp och kollade om "tomten" hade varit med något i våra julstrumpor. Jag fick ett par jättefina öronhängen från Snö Of Sweden.


Efter det åt vi en god julfrukost och sedan gjorde jag mig i ordning för vi skulle ha gäster här på förmiddagen. Jag vet att det vara några som ville se våra outfits för julafton, men jag hade samma kläder på mig som i nyårs-outfits-inlägget. Så kolla det om ni vill se.


På förmiddagen hade vi som sagt gäster här, vi drack glögg och åt pepparkakor osv, och såg hur julklappshögen under granen växte till sig ;)


Julmiddagen åt vi hos mormor & morfar i år. Innan har vi alltid gjort så att vi äter här hemma, men i år skulle tydligen den traditionen brytas.

Så vi åt och kollade på Kalle anka där & fick även julklapparna från dem.

Och jag kan inte vara mer nöjd & glaaad!


Efter vi hade varit där nästan hela eftermiddagen åkte vi hem hit igen.

Och då fick jag agera tomte och dela ut nästa omgång av julklappar.

Hehe, det var faktiskt ganska kul.. men svettigt under masken x))

Och MIN ALLRA STÖRSTA ÖNSKAN GICK I UPPFYLLELSE! Jag FICK den, jag fick deeeen!

Jag kan inte vara mer tacksam och nöjd över ALLT jag fått i år alltså.


Jag nog kan inte hålla mig, jag visar er i NÄSTA inlägg vad det var jag fick som jag blev SÅÅ GLAD över.


Hoppas iallafall att ni hade en superbra julafton och tog till vara på dagen som bara är EN gång om året.




Nu kommer lite bilder från dagen.



     




     



      



       

      Snön som föll under eftermiddagen. (Denna bild tog jag från mormor & morfars fönster)




     

                                                  Och självklart lite selfies x) 








 


     


Jul
Av emmaelins - 25 december 2014 16:26

 


Emmas outfit


    



    


Kofta: Vila

Linne: H&M

Byxor: Kappahl

Skor: B. young

Halsband: Ginatricot






                                Elins outfit


     


 

   


Tröja: H&M

Jeans: Lager 157

Skor: Johnny Bulls

Klocka: Gucci









   

Av emmaelins - 24 december 2014 13:38

Hej på er allesammans!


Som ni ser på rubriken, idag är det dagen vi alla väntat och längtat efter så länge här!

Julafton!


Jag vaknade upp idag och kunde först inte riktigt förstå att det redan har gått er år. Det känns hur som helt inte som det.


Vi åt en supergod frukost med alla möjliga sortes julpålägg, m.m Både julriddare, julskinka och olika sillar. (Ja, jag gillar faktiskt sill.) x)


Efter det var det dags för oss att öppna den fösta omgången av paket, eller vad man nu ska säga..? x)

Jag är verkligen hur glad som helst över de julklapparna jag fått hittills.

En sak som jag är mest tacksam över är min nya dator.

Nej, jag har inte haft en egen dator innan, så jag kände verkligen att det var påtiden nu eftersom jag ibland har skolarbete via datorn som jag måste kunna göra utan strul. Sen är det ju också allmänt skönt att ha en egen dator, som man kan ha alldelles för sig själv. :)


Just nu har jag myskläder på mig men snart ska jag ta på mig lite festligare kläder då jag och min familj ska åka till min mormor för att äta julmat tillsammans med mammas stäkt.


Jag kommer uppenbarligen inte hinna med att göra något mer inlägg idag , men hoppas ni iallafall gillade detta inlägget.


Hörs, och god jul på er!



    





 

Jul
Av emmaelins - 24 december 2014 11:50

God jul på er!



Ha en riktigt härlig julafton nu och ta till vara på den.

Det ska iallafall jag göra.


Uppdateringen här blir väl inget vidare idag, men vi får höras imorgon igen.

Ha det bra hörni!




                 



      







 

Jul

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards