EmmaElins

Alla inlägg under augusti 2014

Av emmaelins - 1 augusti 2014 22:03

Hej ^^


Det är då jag som är Emma! Jag tänkte skriva lite kort om mig med.


Jag är tretton år och börjar i sjuan efter sommaren jag med. (:


Jag bara ÄLSKAR att fotografera. Jag tar kort nästan jämt och på allt och alla, *heheh*

Mitt största intresse helt enkelt.

Sedan gillar jag även att dansa, verkligen sjukt kul det med.

Som person är jag väldigt kreativ, gillar att hitta på och göra saker. Så jag sitter helst inte och degar i soffan. :'D

Där av är mitt favoritämne i skolan idrott, fast jag gillar även bild, geografi, och engelska.


Jag är en väldigt glad, positiv, och ibland ganska tramsig jag med. Iallafall när jag och Elin är med varandra, hehe vi har våran speciella humor & vårat språk. xD


Det var svårare än vad jag trodde att komma på saker om sig själv, men nu vet ni iallafall lite om mig! Vill inte skriva ut mina allra djupaste hemligheter heller. (;


Vi hörs!










 



Av emmaelins - 1 augusti 2014 16:53

Hejsan allihopa!


Det är jag som är Elin! I det här inlägget har jag tänkt berätta lite om mig själv så ni får lära känna mig lite bättre helt enkelt.


Jag är tretton år och efter sommarlovet ska jag börja sjuan.


Något jag verkligen gillar att göra är att måla, dansa, sjunga, spela fotboll och att fotografera. Det är nästan bara det jag gör på dagarna, iallafall nu på sommarlovet. Jag älskar att måla naglarna också. Jag har nästan alltid nagellack på mig i alla möjliga mönster och färgkombinationer. Det dåliga är att jag skrapar bort det dagen efter, eller om jag väntar på att et ska torka och stöter till något så det blir en liten, liten, liten rispa på nageln går jag raka vägen till toaletten och tar bort det. Jag stör mig jättemycket på småsaker när det gäller naglar. :D  


Något jag inte gillar är läxor. Det är det absolut det tråkigaste jag vet! Tråkigt nog är det något som måste göras och som bonus kommer sitta med dem upp till öronen när sommarlovet är slut..


Jag är en ganska rolig och ibland även en ganska tramsig tjej. När man är med mig blir det knappast något seriöst! :D Själv tycker jag att jag är snäll. Iallafall till dem som är snälla tillbaka..


En dålig sak är att jag gråter VÄLDIGT ofta, minst en gång i veckan. Ja, såklart för små, små saker. Jag är också ALLTID bland folk när jag gråter fast jag hatar att gråta inför andra. Värsta egenskapen..


Det var lite blandad fakta om mig. Hoppas att ni har fått ett liten bild av hur jag är. <3



Vi hörs!






 



Av emmaelins - 1 augusti 2014 11:38

Hejsan på er!


Nu har vi äntligen skapat våran blogg. Det har tagit sin lilla tid men nu är vi i gång!

Vi kan berätta lite kort om vad ni kommer att få läsa om här:

- Foto, egna bilder eftersom vi älskar att fotografera

- Mode, eftersom vi är intresserade av både mode och styling

- Skönhet

- Tips och inspiration

- Vardag


Haha, väldigt orginellt, det finns tusentals bloggar om just detta. :D

Men varför just DU ska stanna kvar på våran blogg är för här får du en rolig blandning av humor, och ni kommer överaskas av spännande inlägg VARJE dag. Vi hoppas att just du kommer att gilla och stanna kvar som läsare. (:


Ett inlägg kommer upp snart där ni får lära känna oss lite bättre. <3

och en sista sak, vi kommer byta header så småning om, headern vi har nu är bara tillfällig tills vi fotograferat en bättre bild.



Vi hörs!







 

     

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards