EmmaElins

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2016

Nya bloggen + bilder

Av emmaelins - 1 oktober 2016 22:54

Hej på er!

 

 

Vi får kommentarer med jämna mellanrum där folk undrar kring vår nya blogg, och det kan vi självklart förstå då vi ibland utlovar saker lite väl hastigt. Vi är båda riktiga optimister och tror att vi ska hinna med allt och att det ska fixa sig lätt och smidigt, men så är det ju tyvärr inte alltid. 

Iallafall, jag ska inte lova ut något exakt datum eller så, utan jag kan bara säga en sak; så snart som möjligt. Vi är så taggade på att starta upp den nya bloggen nu eftersom att vi går in för det här väldigt mycket. Vi har kollat in många stora proffsbloggare på nouw och tagit mycket inspiration från dem när det gäller designen. Vi kan ju givetvis inte jämföra oss med de allra största bloggarna, men det är lika bra att försöka "haka på täten" så att säga, redan från början.

Därför har vi nu fotat 4 veckor i rad, bara till den nya bloggen. Jag har ägnat väldigt mycket tid till att redigera och förfina in i minsta detalj på headerbilderna, och först nu är vi nöjda. ;)

Fast det är ju mer än bara designen att fixa med, så det tar sin lilla tid. 

Och nu menar jag det jag säger, vi öppnar upp vår nya blogg så snart som möjligt!


Igår var vi ute och cyklade en liten sväng och samtidigt passade vi på att klicka lite bilder så att vi kan bjuda på lite nya bilder här som det har varit väldigt klent med på senaste tiden, men det beror just på den nya bloggen. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha det bra, hörs!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards