EmmaElins

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2016

VI HAR STARTAT VÅR NYA BLOGG!

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!

 

OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.

 

 

Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!


Två år och ungefär tre månader på denna blogg blev det, och nu är det dags att ge sig av och blicka framåt. Vi är så tacksamma över alla läsare som ni själva skrivit har hängt med från start. Verkligen ett stort tack att ni uppskattar det vi gör och skriver så fina komplimanger! 

När ni strax klickar er vidare till vår nya blogg får ni gärna kommentera om ni kommer från den här bloggen! Alltid roligt att veta, och varje kommentar från er är uppskattad.

 

Det här blir vårat sista inlägg på den här bloggen, lite sorgligt men ändå roligt. Vi slår vad om att vi kommer spendera många timmar i framtiden bara av att läsa igenom alla inlägg vi skrivit under åren. Vi kommer absolut inte ta bort denna bloggen, utan den får vara kvar här som en dagbok fylld med allt mellan himmel och jord. Vi gjorde en uträkning på vår statistik, alltså unika besökare, och vi kom fram till att på lite drygt 2 år har vi haft totalt 20 200 unika besökare på vår blogg - helt otroligt!! STORT TACK.

 

Lite kort info bara; Troligen kommer vår nya blogg Nouw.com/EmmaElins inte komma upp som alternativ på Google på ett litet tag. Denna blogg kommer fortfarande ligga kvar som första, bästa sökalternativ tills dess att vår nya blogg får fler sökningar och blir mer igenkänd helt enkelt! Vi informerar mer om det lite då & då! För att ni inte ska behöva klicka på länken här inne varenda gång, ska ni söka på nouw.com/EmmaElins i sökfältet längst upp på datorn/mobilen, alternativt på google. (kan funka om ni skriver in hela adressen)!

 

 

Nu till stunden ni alla väntat på, VÅR NYA BLOGG HITTAR NI HÄR!

 

 

 

 

 

 

                  

 

 

 
 
Ingen bild

23 oktober 2016 16:48

Vad kul! Jag känner inte er men har följt er ända sen eran MSP-blogg hahahah (spelar inte det längre men gjorde när ni hade bloggen). Så mycket ni har utvecklats. Ser framemot nya härliga inlägg!! Kraaaam 💋

emmaelins

23 oktober 2016 20:08

Haha, nämen oj! Då har du följt oss i flera, flera år! Vad kul att du gillar vår blogg, tack så jättemycket. Kram på dig! :)

E&E

 
Isabelle

Isabelle

3 november 2016 19:43

Följ min Blogg å komentera så gör jag det samma på din !!!

http://nouw.com/isobellon

http://nouw.com/isobellon

 
Isabelle

Isabelle

7 januari 2017 07:44

Hej på dig du !!!. Kom in till min Nya blogg på Nouw vettja och Komentera och Likea så gör jag samma på din Blogg --->>> http://nouw.com/isobellon

http://nouw.com/isobellon

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Av emmaelins - 16 oktober 2016 20:15


Långa bomberjackor     Någonting som jag jättegärna skulle vilja ha just nu. Jag var verkligen såhääär nära på att köpa en igår men med tanke på att det börjar gå mot kallare tider och att den jackan inte var så jättetjock köpte jag en...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards