EmmaElins

Direktlänk till inlägg 11 september 2016

Kalas & outfits

Av emmaelins - 11 september 2016 20:47

Hej allihopa!

 

 

Igår fyllde min morfar 70 år och vi var där för att fira. När man fyller jämnt brukar man ju oftast ha ett lite större kalas och så var det igår. Det roligaste med att gå på kalas är enligt mig att klä upp sig. Jag älskar att klä upp mig och känna mig fin. Inte för att jag känner mig allt för nerklädd till vardags, men inte heller uppklädd. Jag känner mig ofta lite tråkig till skolan, men då brukar jag tänka att "det är ju bara skolan". Men ändå, min önskan är att alltid kunna ha snygga outfits på mig. Men det funkar ju tyvärr inte riktigt så, i nuläget iallafall. ;)

Hur som helst, vi åt god mat, pratade en hel del, och jag fick ställa upp som fotograf under hela dagen vilket jag såklart inte hade något emot. 

Vi var dock inte där precis hela dagen, det hade ju blivit lite långdraget. Pappa och jag åkte hem en stund mitt på dagen och då passade jag på att byta outfit och Elin och jag gick ut för att fota just outfitbilder. Sedan åkte vi dit igen vid 3 då själva kalaset började. 

Det var trevligt, men jag som enda tonåringen där (och min lilebror då) blir det ju lite långtråkigt efter ett tag. Så jag gick ut och filmade lite mysical.ly's för sysselsätta mig. Har man inget att göra så är det faktiskt en väldigt rolig grej!

 

Här kommer lite bilder från gårdagen:

 

 

 

 

Har så många andra solglasögon att jag nästan glömt bort dem klassiska pilotglajorna, men saken är ju den att dem alltid är snygga! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Dessa två sista bilder har faktiskt min lilebror tagit, han tvingas ställa upp som fotograf lite då & då. Och han lär sig!  

 

 

 

 

Ha det bra, hörs!

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards