EmmaElins

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2016

Simple little dress

Av emmaelins - 25 augusti 2016 19:58

Hej allihopa!

 

 

Värmen kom äntligen tillbaks! Jag tänkte väl att det skulle vara lite väl tidigt för sommaren att lämna för detta året redan i början av augusti. Det känns som jag alltid snackar väder i mina inlägg?! x) Det kanske inte är intressant för fem öre att höra på, men bra väder = bra humör.

Och en till bra sak med bra väder, man kan gå i tunnare och lättare kläder. Jag tänkte bara visa några bilder jag tog i söndags på min outfit. Inte för att den är något alldeles extra, men jag kände bara för att göra det då vi hade varit på kalas. Det händer allt oftare att jag måste ta bilder med självutlösaren, utan avtryckare, utan stativ, utan någonting. Men mamma verkar ha tröttnat på att ställa upp som fotograf jämt..

Så det ser kanske en aning lustigt ut när jag alltid måste försöka ställa in rätt fokus själv, och sedan springa och ställa mig i någon pose på 10 sekunder. Sådär jättespontant!

 

 

 

 

 

 

 

Klänning - Esprit

 

 

Alltså, det är nästan ett måste att ha en "flowy", ganska enkel, skön men ändå fin klänning i garderoben. 

Jag älskar att den är vit & marinblå som är mina absoluta favoritfärger i alla lägen på kläder.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards