EmmaElins

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2016

+ & -

Av emmaelins - 4 augusti 2016 12:00



+ När ni läser detta inlägget är både jag och Emma nere i Helsningborg på en liten minisemester. Våra bröder spelar i samma fotbollscup, som jag en dag ska kolla på. Jag och mamma sover över hos en familj i Ängelholm som jag har pratat om i ett antal tidigare inlägg. Vi har tillsammans med dem bestämt att vi åker till Köpenhamn en dag under de tre dagar cupen pågår. Så vi får se om det blir något shoppat i Danmarks huvudstad för min del... ;)




- Vädret är inte på topp just nu. Haha, det känns som att vi alltid nämner vädret i de här inläggen. Men just nu är det faktiskt ett minus. Regnigt ena studen och soligt den andra, svajigt med andra ord, vilket medför stora besvär att välja kläder på morgonarna.




+ Nästa vecka på tisdag åker jag, Emma, Amanda och Wilma till Liseberg tillsammans. När jag skriver detta inlägget har vi precis rätt ut allting med bokningar och expresspass. Det ska hur som helst bli en väldigt mysig och rolig dag!




- Inte för att vara sådan, men om jag måste nämna ett till minus är det väl att skolan drar igång om ungefär två veckor. Det är väl helst någonting alla vill förtränga, och för att hjälpa er lite på traven kan jag säga det som Emma alltid brukar säga till mig när jag börjar gnälla över att skolan snart börjar:

"SOMMARLOVET HAR BAAAAARA BÖRJAT!"




+ Jag har länge tänkt att Emma och jag ska sova på studsmattan någon natt, men nu har jag ändrat mig till att vi ska tälta i min trädgård. Det är någonting jag har tjatat om länge nu, men någon gång under nästa vecka ska det bannemig bli av!




 










 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards