EmmaElins

Direktlänk till inlägg 29 juli 2016

Skåne runt tripp

Av emmaelins - 29 juli 2016 20:56

Hej allesammans!

 

 

Jag är tillbaka! - Från en Skåne runt tripp som det nästan blev. 

Nu känns det som att jag har åkt igenom hela Skåne mer eller mindre. Kanske inte bara den här gången, men om jag räknar med alla gånger jag varit i Skåne så har jag nog nästan besökt varenda litet samhälle där nu. 

Jag har iallafall haft det jättebra! Vi har hunnit med stranden, shopping, och besökt olika platser runt om i Skåne. Jag har tagit massor av bilder och jag tänker att jag gör ett inlägg där jag visar en del av dem och skriver lite till bilderna då ni får en bättre bild av mina "upplevelser" på det sättet. Att ta ca 400 bilder på 4 dagar är vad jag kallar mycket. Men jag släpar på min älskade systemkamera vart vi än går, helt ärligt. Enligt mig är det inte ett påhäng, utan bara en möjlighet till extremt mycket finare bilder än mobiler kan ta. Visst att det är bra kamera i nyare iPhones, men systemkameran slår det med hästlängder. ;) 

 

Jag uppdaterade inget från resan då tiden gick åt till annat, eller att bara ta det lugnt och inte behöva fundera och knåpa ihop blogginlägg med mobilbilder och lite update från dagen. Nä, då är det bättre att det blir ordentligt nu när jag är hemma istället!

Som jag skrev innan jag åkte var jag väldigt fundersam över min packning, jag packade med lite allt möjligt då vi inte visste riktigt hur vädret skulle bli. Det var väldigt varmt och fint väder 3 av 4 dagar vilket var toppen, men med facit i hand packade jag med mig alldeles för mycket. Som vanligt. 

Jag behövde iallafall inte gå i samma kläder, utan jag bytte 2 gånger om dagen nästan varje dag, men ändå hade jag med mig för mycket. x)

 

Mer om resan får ni se i ett annat inlägg, hörs!

 

 

 

Bilden är tagen i Malmö, mitt i centrum..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards