EmmaElins

Direktlänk till inlägg 21 juli 2016

Stugisen & kvällsrunda

Av emmaelins - 21 juli 2016 22:28



Hej allesammans!



I förmiddags så begav sig jag och min familj till våran stuga. Det visade sig ju vara ett bra intiativ eftersom det har varit så varmt idag, iallafall när solen varit framme. Jag har försökt sola lite, läst, ätit god mat och gott fika. Jag åkte också ut en liten sväng med våran gummibåt och rodde ut till en liten ö som ligger en bit från stugan. Dock så fanns det ju inte jättemycket att göra där ute så jag rodde ganska snabbt tillbaka igen. x)

En skön och avkopplande dag helt enkelt, men det behövs det ibland också.


Mamma och jag avslutade dagen med en liten springrunda. Det finns en perfekt slinga, som Emma och jag brukar springa, som inte alls ligger långt ifrån där vi bor. Det är i princip bara att korsa en gata sedan är man framme, redo att ge sig ut. Jag tycker att det är mycket skönare att springa lite senare på kvällen, när det hunnit svalna av lite, än att springa på morgonen. Nej, jag är verkligen inte en morgonmänniska och är alltid sådär seg och loj. (Haha "loj", vad är det för uttryck?) Kvällen passar mig mycket bättre.


Imorgon ska jag följa med Emma och hennes familj ut på sjön. Det ska bli jättemysigt! Det gäller ju att vara ute och ta vara på dagarna när det är så här varmt. Vi bor ju trots allt i Sverige så man vet ju inte om den här värmen kommer igen...



Vi hörs hörni!



        






 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards