EmmaElins

Direktlänk till inlägg 13 juli 2016

Mammahäng

Av emmaelins - 13 juli 2016 22:28


Hej allesammans!



Idag steg jag upp tidigt på morgonen då jag sedan några dagar tillbaka tillsammans med mamma bestämde att jag skulle följa med henne till jobbet. Nu kan jag säga att det verkligen inte skulle gå att bestämma en sån sak samma dag som man varit tvunget att åka. Jag hade inte ens kunnat resa huvudet från kudden då. Med andra ord så var jag väldigt trött i morse (och lite tjurig), trots att jag inte behövde gå upp överdrivet tidigt.


Min mamma jobbar mycket vid datorn, och självklart hade jag ju inte tänkt sitta där och titta på hela dagen för att sedan åka hem igen. Jag gick till A6 en liten stund på förmiddagen och efter lunch, eftersom det ligger väldigt nära mammas jobb och shoppade lite granna. Jag fick faktiskt med mig två toppar hem, en från BikBok och en från Vero Moda. Jag spelade även in några musical.lys när jag hade lite tid över. Jag vet att jag i ett inlägg för länge sedan sa att jag tyckte Musical.ly var tramsigt, men faktum är att jag nu tycker att det är roligt att spela in sådana videos. Lite tidsfördriv helt enkelt. Sedan kanske jag inte är så mycket för att lägga upp varenda video jag gjort. ;)


Vid halv tre tiden slutade mamma jobba och då drog vi ut en sväng till Solåsen och IKEA för att kolla på lite inredningssaker. Jag vet inte om jag berättat det, men jag har tänkt styla om mitt rum lite, för på senaste tiden har jag ändrat stil lite och känner att jag vill göra om mitt rum mer efter den stilen. 




Sammanfattningsvis blev det här en mysdag med mamma.

Hoppas ni tyckte om inlägget så hörs vi!



 







   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards