EmmaElins

Direktlänk till inlägg 12 juni 2016

Startar med shopping

Av emmaelins - 12 juni 2016 20:38

Hej allihopa!



Sommargarderoben ekar för tillfället ganska tomt men det ska det allt bli ändring på. Imorgon ska Elin och jag ge oss iväg på en mysig shoppingtur till Jönköping. Vi båda gillar Jönköping väldigt starkt och det är verkligen en supermysig stad med bra shopping!

Vi har planerat att gå och äta på en restaurang som mamma och jag åt på i vintras för första gången, och det var bland det godaste jag ätit ute någonsin. Så ett återbesök där imorgon sitter inte fel.

Jag hoppas även att jag hittar det jag är ute efter denna gången, för ibland är det ju så att om man är ute efter något särskilt hittar man det aldrig. Men det hoppas jag att jag gör imon!

Någon sovmorgon blir det ju dock inte, men det gör ingenting då jag vet att jag inte ska upp till någon seg skola (på flera månader dessutom), och att jag har hela långa sommarlovet framför mig, så chansen att få sovmorgon är absolut inte körd på något sätt. ;)

Känns så härligt att börja sommarlovet med något så kul som detta!


Ha det bra, hörs!




 

Bjuder på en random bild vi tog med självutlösaren på min altan här om dagen. x)









 

 
 
Dalmar

Dalmar

13 juni 2016 11:02

Jag undrar om ni är syskon eller bara vänner?! :)

http://dalmar.bloggplatsen.se

emmaelins

13 juni 2016 19:42

Vi är bästa vänner!!
E&E

 
februaritjejen

februaritjejen

14 juni 2016 07:30

Hej! Va gärna med på Veckans blogg! På måndag avslöjas de två vinnarna! Läs mer på mitt inlägg "Veckans blogg" i min blogg www.februaritjejen.bloggplatsen.se
Förresten så har ni den bästa bloggen forever!
Tjao
Hoppas ni e med i min Veckans blogg

http://https://bloggplatsen.se

emmaelins

14 juni 2016 15:39

Tack så jättemycket fina du!
E&E

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards