EmmaElins

Direktlänk till inlägg 11 juni 2016

Modekatastrofer

Av emmaelins - 11 juni 2016 20:55

Hej allesammans!



I det här inlägget hade jag tänkt ta upp lite "fashion disasters", alltså modekatastrofer. Emma och jag snackade tidigare idag om moderelaterade saker som vi inte tycker ser bra ut, så då slog det mig att jag kunde göra ett inlägg där jag just berättar om, enligt mig själv, modekatastofer.


Det här är som sagt bara mina åsikter. Om du tycker något av det här jag kommer ta upp ser bra ut, låt då inte mina åsikter hindra dig att klä dig som du vill.

Med det sagt tycker jag vi kör igång!





För korsta shorts


Enligt mig så är den här längden på shorts alldeles för kort. Jag tycker det inte ser så bra ut när man visar halva rumpan. Då tycker jag att man lika gärna kan springa runt med ett par trosor eller en bikinunderdel.  Usch, säger jag bara..






Häng


Jag tror inte jag är ensam om att tycka att den såkallade "häng-trenden" är det värsta jag någonsin sett. Jag tycker bara att det ser så fult och slaffsigt ut. Som tur är har väl den här trenden försvunnit lite för tillfället. Nu är det mer inne att man ska se märket på kalsongerna som sitter längst upp på kanten av kalsongerna. Därför drar många upp kalsongerna lite extra, men jag kan iallafall säga att jag tycker det ser hundra gånger bättre ut än det här. Borde det inte bli jobbigt att ha byxorna så pass neddragna. Man borde ju inte kunna gå normalt, eller?






Höga Converse


Alltså nej, bara nej!

Jag vet inte varför men jag tycker bara inte att höga converse ser bra ut, ALLS.







Onepiece


Nu var detta i och för sig ett tag sedan men det var ju en period då varenda unge och även vuxna sprang runt i de här mjukisdressarna. De ser ju mysiga ut och är nog sköna att sova i när det är väldigt kallt, men designen?? När jag gick i sexan så fanns det många elever på skolan som hade på sig dem här "säckarna" vilket jag inte förstod och förmodligen aldrig kommer förstå heller.





Strumpor i sandaler


Avslutningsvis måste jag ju ta med det klassiska modebrottet - Strumpor i sandaler. Det här är nog inte ens värt att kalla modekatastof eftersom detta aldrig varit en trend. Men det roliga är att så många männsikor fortfarande går med sina randiga strumpor istoppade i sandaler, fast än alla vid detta laget borde veta att det är det värsta du kan göra i modeväg. x)






Hoppas ni fick en liten underhållade läsning så hörs vi!








 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards