EmmaElins

Direktlänk till inlägg 29 april 2016

Lyckad shopping

Av emmaelins - 29 april 2016 21:42

Hej på er!



Att ha haft studiedag idag har varit så skönt! Det är så härligt med hela helgen framför sig nu, en långhelg helt enkelt. Idag hade mamma och jag lite olika ärenden att göra så vi åkte iväg till Linköping i hopp om att få något uträttat. Det är ju på tiden att kolla efter konfirmations - och skolavslutningsklänning nu innan allt tar slut. Till en början kändes det bara som vi gick in & ut i butikerna och hittade ingenting. Utbudet var lite skralt (alltså mycket likadant, men inget man fastnade för). Jag har även nu insett att jag tycker bättre om Jönköping än Linköping. Vi brukar åka till vardera stad varannan gång ungefär, men jag tycker det är bättre shopping i Jönköping och det finns fler bra butiker där. Hur som helst, när man är ute efter något speciellt känns det aldrig som att man hittar det, och man blir bara mer och mer stressad ju mer klockan blir. Så vi gav upp letandet efter klänning för ett tag och åkte till både Elgiganten och Media Markt för att leta efter ett par UrbanEars istället. Jag fick pengar till det i födelsedagspresent, och jag skulle få välja ett par själv så vi köpte det idag - efter mycket om & men. Det var väldigt utplockat även där och jag kunde varken bestäma färg eller modell. Puh, men vi kom ut med ett par iallafall! ;)


Efter ett sökande inne på Ikanohuset efter klänning återigen så hittade vi slutligen den perfekta! Jag är så nöjd, och så lättad över att vi äntligen hittade en så jag slipper ha det som ett påhäng nu.

Så denna dag blev ju slutligen väldigt lyckad nu när vi hittade allt jag behövde och var ute efter!



Ha det bra hörni!









 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards