EmmaElins

Direktlänk till inlägg 29 april 2016

Idioter

Av emmaelins - 29 april 2016 18:19

Hej allesammans!



Jag har jag följt Therese Lindgrens vloggmånad som jag tror många andra tjejer & killar gjort därute. Men dagens "vlogg" hade ett besked som jag tror många blev väldigt ledsna av.

Therese berättade att någon igårkväll ringt hem till hennes mamma och påstått sig vara polisen. Den här personen som ringde sa då att Therese varit med om en bilolycka och mamman blev uppmanad att åka till sjukhuset för att identifiera den DÖDA kroppen. Någon har alltså busringt Therese mamma och gett henne ett dödsbesked, något som man aldrig i hela sitt liv ska få uppleva i onödan.


Therese har nu bestämt sig för att sluta vlogga föralltid, för det är under hennes vloggmånader/veckor hon upplever att det kommer hem mest folk till henne eller på andra sätt försöker tränga sig in i hennes privatliv. Och så händer nu detta som verkade vara den sista droppen.


Usch alltså, att männsikor kan bete sig såhär. Har man verkligen inga spärrar eller gränser för hur långt man får gå? DET är psykopatbeteende som Therese själv uttrycker det. Jag tycker att det är hemskt tråkigt att hon kommer sluta med sina vloggar. Det är enligt mig de bästa videosarna som hon gör, om inte de bästa svenska vloggarna på youtube. Jag vill inte att de här idioterna som gör så här mot henne ska vinna! Fy alltså, jag blir bara så arg!!!








När jag läste igenom kommentarerna på den videon märkte jag att många var ledsna över att Therese sa att de som lämnat saker utanför hennes dörr, försökt lägga till henne på facebook eller på andra sett försökt ta kontakt, men inte menat något illa var psykopater. Men vi får inte glömma att Therese just fått ett samtal från sin mamma som trodde att sin dotter var död. Själv förstår jag att jag måste ta videon med en nypa salt, eftersom Therese var så upprörd i stunden, men jag förstår samtidigt de yngre som tar illa upp. Men iallafall. De här idioterna, på ren svenska som gav Therese mamma det här samtalet, hoppas jag åker i fängelse på momangen. USCH!





   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards