EmmaElins

Direktlänk till inlägg 22 april 2016

Throw Back Moviestarplanet

Av emmaelins - 22 april 2016 11:15


Hej allesammans!



När jag gick i mellanstadiet så spelade jag ett spel som hette Moviestarplanet. Jag tror att många av er känner igen det spelet då det har blivit ganska välkänt på den senaste tiden.


Jag började spela när jag gick i fyran och slutade när jag gick i sexan. Haha, det är två år som jag har många minnen i från må jag säga. Allt från kärlek till turbulenta tjafs. Ja, herregud säger jag bara när jag tänker tillbaka på den tiden.

Jag loggade in på spelet nu ikväll och satte ihop några outfits. Det var ju det enda som var roligt i slutändan när man hade tröttnat på allt annat. Moviestarplanet har faktiskt ganska mycket kläder i sin shop, och eftersom jag inte har varit inne på väldigt länge hade det kommit in väldigt mycket nya kläder. Så nu har jag suttit ett tag och försökt mixa ihop några "looks" som det kallas på spelet.


Jag tog ett skärmklipp av dem så ni skulle få se dem. ;)


     

Snygga va? Jag fick till och med in ett par Over Knee stövlar och en sepum. Visst är jag skicklig? ;) Okej, nu får jag sluta vara så självgod. Men ni får ju iallafall erkänna att det är lite skillnad på modesinnet nu än vad det var när jag gick i fyran/femman. Jag har faktiskt bild på vad jag hade på mig då.


     

Jag gillade Ariana Grande, okej! Det är därför jag var så inne på de här röda, fula håren. Men då tyckte jag uppenbarligen att de var snygga eftersom jag köpte en hel uppsättning av dem.




Ni får jättegärna kommentera om ni också spelade Moviestarplanet när ni var yngre. År 2012 så spelade nästan hela mellanstadiet på vår skola det så det skulle vara roligt att höra om det blev en sån fluga någon annan stans också.


Hoppas ni gillade detta lite annorlunda inlägget.



Hörs!








 

 
 
Ingen bild

Emely

23 april 2016 15:20

Haha jag spelade O det var jättepopulärt i min skola för tre, fyra år sedan 😂 förresten har undrat något länge, är msp bloggen mirandaariana eran gamla hehe? Minns att jag läste den också! 😀

emmaelins

24 april 2016 13:21

Ja, det var vi som hade den bloggen. Haha, då har du verkligen följt oss från dag 1. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards