EmmaElins

Direktlänk till inlägg 21 april 2016

Foto-eftermiddag

Av emmaelins - 21 april 2016 20:24

Hej allesammans!



Igår bestämde Elin och jag oss för att vi idag skulle ha en photoshoot i en park där det just nu är ett hav av vitsippor. Vi var där ungefär denna tid på året förra året också, och självklart tänkte vi göra en favorit i repris nu i år då det blev väldigt fint där. Och denna gången blev det så mycket finare bilder!

Om vi var nöjda förra året är vi nu superdupernöjda. Det var i princip som ett vitt snötäcke på marken av vitsippor och ljuset var perfekt! Jag får väl delvis tacka mitt superobjektiv som tar fantastiska bilder, men även jag har utvecklats något enormt det senaste året.

Vi kommer självklart att lägga upp en "bildbomb" från photoshooten så snart vi redigerat och valt ut vilka vi ska lägga upp, det är ju en liten procedur.


Annars då? Imorgon är det fredag, wihoo! Och igår hade vi ju volleybollturnering. Jag tror inte vi sagt hur det gick i den så då kan jag ju ta det nu. Av tjejerna så kom vi på 3:e av 5:e plats, så det var ju iallafall en "pall-plats" om man ska se det från den positiva sidan. Jag tycker vi kämpade på bra, vi gjorde vårat bästa och mer kan man ju inte göra. Jag är verkligen inte en sådan som blir förbannad om det går dåligt eller om man förlorar, (heh, fast ibland kan jag bli det här hemma), men inte i skolan och defenitivt inte på någon annan som vissa andra blir. Usch, dålig stil!

Det är ju bara en volleybollturnering och den är ju till för att ha kul. Det tyckte jag ändå att vi lyckades med! Men något vi kanske inte lyckades med så bra var ju våra outfits. En annan klass hade gått in för det lite mer och var "utklädda" till hippies, kul idé tycker jag. Men våran klass var bara tråkigt svarta, fast vi försökte göra det lite roligare med en accessoar i form av solbrillor. Dock åkte dem bara av från huvudet hela tiden så det gick inte att ha dem alls.

Aja, kul var det iallafall! ;)



Ha det bra, hörs!




2 bilder från idag:


 

 


















 

 
 
Emilia

Emilia

21 april 2016 21:14

Riktigt fina bilder verkligen!
Jag har följt er länge nu och ni har en så fin blogg fortsätt så :)

Kram Emilia

http://milleb.bloggplatsen.se

emmaelins

22 april 2016 11:34

Tack så jättemycket!
Vad glada vi blir! :) Kram.

E&E

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards