EmmaElins

Direktlänk till inlägg 20 april 2016

Födelsedagspresenter 2016

Av emmaelins - 20 april 2016 18:33

Hej allesammans!



Nu äntligen tänkte vi göra detta efterfrågade inlägg om våra födelsedagspresenter.

Det blev lite sent nu efter som vi fyllde år i slutet av mars/början av april, men bättre sent än aldrig.

Vi hade dock bara tänkt visa 3 av våra presenter för att det annars kan bli lite väl malligt enligt oss.


Vi kör igång!










Elin:





iPhone 6s


 

 

Det absolut bästa jag fick var ju min Iphone 6s. Jag kanske inte berättat vad jag hade för mobil innan, eller det var nog iallafall ett tag sedan. Jag hade en Samsung Galaxy s3 som hade tappat funktionen totalt. Så detta var något som behövdes och som jag är väldigt glad över.








Anastasia Beverly Hills Brow Wiz - Ebony


 

 

Denna penna fick jag av ingen mindre än bästa Emma.









Kaktus


 

Jag har länge velat ha en kaktus och där står den. Väldigt snygg inredning!













Emma:





Canon Objektiv


 

Detta objektivet har jag ju redan visat er, och det måste nog varit det bästa jag fick!










Adidas Originals Superstar


 

 

Nu är även jag en i mängden med dessa supersnygga skor, men jag förstår verkligen varför alla har köpt dem! ;)










Beige väska


 

Väsk-kollektionen behövde utökas ytterligare nu till våren, och vad passar då inte bättre än en beige, jättesnygg väska? Jag är väldigt nöjd med denna.









Hoppas ni gillade inlägget, hörs!











             


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards