EmmaElins

Direktlänk till inlägg 17 april 2016

Konfirmationspresent

Av emmaelins - 17 april 2016 16:41

Hej allesammans!



Som jag tror de flesta vet så går ju Emma och jag på konfirmation och nu har vi faktiskt kommit till den punkten då man måste börja fundera på vad man önskar sig i konfirmationspresent. (Avslutningen äger rum i den 21 maj) Så det är det detta inlägget kommer handla om, vad jag önskar mig för något.




 

Det första jag funderat på är den här klockan från Daniel Wellington. Jag tycker att den är väldigt fin, och just den här modellen känns lite mer som min stil än de andra "typiska" modellerna som väldigt många har. Jag har inte haft en vettig klocka på hur länge som helst, så den är ju behövd, men man kan ju inte undgå att en klocka är en väldigt snygg accessoar också.




 

Det andra jag funderat på är ett berlockarmband. Det kanske blir lite mer personligt än en klocka då man kan hänga på berlocker som representerar en själv. Just detta berockarmband från Thomas Sabo vet jag att Linn Ahlborg har. Jag tycker att det är väldigt fint och stilrent.




 

Det sista jag funderat på är det här halsbandet, ett såkallat "wishbone necklace". Föredrar att ta det på engelska eftersom det låter helt skruvat på svenska. "Lyckobenhalsband"

Men hela grejen, att man ska önska sig något och sedan låta halsbandet ta emot önskningen eller hur man ska säga, verkar så fint. Det är ju också någonting man kan ha på sig hela tiden.






Vad skulle ni ha valt? Alltid lika roligt att höra era åsikter!





 


 
 
Ingen bild

Emma Johansson

18 april 2016 16:55

Armbandet var fint 😍 förresten, när kommer inlägget om födelsedagspresenter upp? Fyller också snart så skulle vara kul om jag hittade något att önska sig + att det är spännande att läsa, fast vill inte stressa er eller så 😘 älskar bloggen, går in typ 3 gånger om dagen och kollar om ni skrivit något hehe.. Kram ♥️

emmaelins

18 april 2016 18:04

Åh, tack snälla du! Eftersom jag (Elin) inte mått så bra de senaste dagarna så har vi inte kunnat vara och skriva ihop något inlägg. Vi vill gärna göra det tillsammans. Men det kommer upp inom de närmsta dagarna den här veckan. Håll ut! ;)

 
Ingen bild

Emma Johansson

18 april 2016 18:26

Ok förstår, vet inte om du fortfarande ör sjuk, men krya i så fall! :)

emmaelins

19 april 2016 18:40

Tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards