EmmaElins

Direktlänk till inlägg 7 april 2016

The Snapchat Tag

Av emmaelins - 7 april 2016 21:45


Hej allesammans!


Jag har nu suttit och sökt runt för att hitta lite tags jag kan göra och hittade nyss en. Nämligen "The snapchat-tag" som består av elva små frågor.


Inget mer snack, vi kör igång!




1. Vad heter du på snapchat?

Jag heter elinjohansoon, som på instagram. Jag lägger dock bara till de jag känner.




2. Hur ofta snapar du?

Det varierar lite från dag till dag men i genomsnitt skulle jag säga att jag skriver med någon varje dag.




3. Hur många snapade du med igår?

Det var tre personer.





4. Vilken är din favoriteffekt?

Antingen den svartvita eller den som bara ljusar upp och som nästan slätar ut ansiktet.




5. Vad skickar du för slags snaps?

Nästan bara oseriösa men det kan hända att det kommer in en liten "försöker vara snygg-snap" någon gång ibland. ;)




6. Hur många vänner har du?

Jag har 45 vänner, men lägger som sagt bara till de jag känner + några kändisar.




7. Har du lagt till några kändisar?

Jag har faktiskt bara två stycken, Linn Ahlborg och Tova Helgesson. Förut så hade jag några fler men dem har försvunnit och sedan dess har jag inte lagt till dem igen.




8. När skickade du senast en snap till någon?

För ungefär tio minuter sedan. ;)




9. Använder du filtret med de olika figurerna?

Absolut, hur kul som helst ju!




10. Vad tycker du om snapchats senaste uppdatering?

Den var lite svår att förstå sig på i början tycker jag, och då syftar jag på de olika chatfunktionerna, men nu fungerar den ganska bra. Jag är däremot lite tveksam till autouppspelningen av stories. Det blir bara rörigt tycker jag.




11. Vad saknar du hos snapchat?

Jag saknar tiden då man kunde se andras bästa vänner. Jag förstår inte riktigt varför de tog bort det men synd är det. :(






Hoppas ni tyckte denna lilla tagen var rolig att läsa.

Hörs!









 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards