EmmaElins

Direktlänk till inlägg 7 april 2016

Gott & blandat

Av emmaelins - 7 april 2016 20:54

Hej allihopa!



Haft en bra dag? Min dag harvarit precis som alla andra skoldagar. Det tuggar på liksom.

Förut hade vi lite besök av min morbror som kom hit och firade mig idag istället då han inte kunde förra veckan. Efter det gick jag och mamma ut på en liten promenix i en park där det alltid blommar så fint av blåsippor och vitsippor såhär års. Dock såg de ganska ledsna ut just idag då det är så kallt!

Vi får la gå dit en annan dag för att ta lite bilder, såklart! ;)

För övrigt har jag bara suttit och funderat och skrivit på en argumentation som vi håller på med nu i svenskan. Jag tror Elin nämnde det i ett tidigare inlägg. Men uhh, att det ska vara så komplicerat att formulera sig så bra som möjligt. Antingen kommer jag inte på något alls, eller så har jag alldeles för mycket idéer i huvudet att allt bara blir rörigt. Så är det alltid för mig. Jag får det aldrig att flyta på, speciellt inte i skolan. Det går mycket bättre hemma, därför slutar det alltid med att jag sitter och skriver allting här hemma.


Påtal om något helt annat. I helgen väntar ett konfaläger från fredag kväll till söndag eftermiddag.

Det är här i stan och vi ska inte vara där 3 dagar i streck, utan vi åker hem på kvällarna och åker tillbaka på morgnarna. Så man sover ju hemma i sin egen sköna säng iallafall, det är bra det!

Vi får väl se hur det blir. Vi har fått hem ett schema nu i förväg och tittar man på det ser det väl lite sådär ut om jag ska vara ärlig. Känns som man alltid har en lite halv-dan inställning till sådana är dagar med konfirmationen, men vi får väl hoppas på att det blir roligt! Imorgon ska vi ha taco-kväll, så det blir ju god mat iallafall. Till skillnad från lägret i höstas då vi blev bjudna på vegetarisk lasange på en fredagkväll, det var uppskattat kan jag säga. (inte).



Om vi går tillbaka till det jag nämnde i början hittade jag ett par bilder från en photoshoot vi hade förra året i denna park där det just då blommade massor av vitsippor, kan visa några av dem igen:


 

 

 


Ha det bra, hörs!











 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards