EmmaElins

Direktlänk till inlägg 3 april 2016

Födelsedagsbarnet

Av emmaelins - 3 april 2016 21:59


Jajemän, idag har det minsann varit jag som varit födelsedagsbarnet. Hipp hipp hurra!



Jag kan verkligen inte förstå att jag är femton år nu. Ska jag vara helt ärlig så känner jag mig fortfarande som tolv eller tretton. Ett starkt bevis på att åren flyger förbi enligt mig.


Jag blev uppvaktad på morgonen med födelsedagssång, presenter och en liten bakelse. Vi har som tradition i vår familj att man alltid får något sött och gott när man vaknar. Denna gången blev det en chokladmunk för mig. Mums!

Vid tolvtiden så kom min mormor, farmor och min morbror hit på tårtkalas då jag ytterligare fick några presenter. Till skillnad från Emma så gillar jag grädde och allt sånt där krämigt så detta året serverades det en daimtårta som mamma bakat. Mamma bakar alltid det godaste. ;)

En stund senare kom Emma ner, gav mig en väldigt fin prestent, men gick sedan hem igen för att hon skulle äta. Men sedan har vi varit i princip hela dagen. Bästa sättet att spendera sin födelsedag, med både sin familj och bästa vän.



Jag har fått så mycket grattulationer idag vilket jag är väldigt glad över. Jag är också väldigt glad över alla presenter jag fått, särskilt över en present. Jag får se om jag orkar vänta med att avslöja vad det är tills vårat inlägg då vi kommer visa de tre eller fem bästa presneterna vi fått, eller om jag gör det innan. Förmodligen innan. ;)



Om vi ska byta samtalsämne som kanske inte är så roligt så är det ju skola imorgon igen. Att loven går så fort, jag förstår verkligen inte. Som tur är för oss så är det en väldigt lugn skoldag på måndagar, ingen rivstart med andra ord. Sen är det ju roligt att få se kompisarna man inte sett på lovet, men FY för allt skolarbete alltså. Usch.




Nu börjar det bli ganska sent så det är nog bäst att jag avrundar detta inlägget.

Hoppas ni har haft ett bra lov och att ni får en bra dag i skolan imorgon.


Vi hörs!



      









 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards