EmmaElins

Direktlänk till inlägg 25 mars 2016

Långfredagen

Av emmaelins - 25 mars 2016 15:23



Hej allesammans!


Idag är det ju den första dagen på lovet och hur skönt känns inte det? Vet inte hur många gånger jag har skrivit det men att inte behöva vakna upp till en väckarklocka är ju något av det bästa som finns. Utöver att jag haft sovmorgon har jag inte gjort jättemycket idag. Jag har hjälpt mamma att baka en citronkladdkaka och gjort våffelsmet för idag är det ju faktiskt våffeldagen. Sedan har jag packat lite för jag och min familj åker faktiskt till Skåne imorgon, likt förra året, för att hälsa på en familj som står nära vår. Så det ska bli kul!


Vid halv fem ska jag, Emma och en annan kompis åka på en till gudstjänst. Konfimerar man sig måste nämligen gå på två gudstjänster under påsken, förmodligen för att det är den tid på året som betyder väldigt mycket för kristendomen. Dock blir det att åka iväg till en kyrka som ligger lite längre bort den här gången för det var det enda tillfället som alla kunde samtidigt.



Såg ni på Guldtuben igår förresten? Det gjorde både jag och Emma, det är ju liksom lite ett måste enligt oss. Jag tycker att vissa av vinnarna förtjänade att vinna medans andra inte gjorde det.

Ni får gärna kommentera om vad ni tyckte eller om ni tittade på det överhuvudtaget!




Nu ska jag äta lax och potatis och sedan packa klart det sista inför imorgon. Jag ska försöka uppdatera lite innan jag åker, men tills dess: gla´ påsk!




 






 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards