EmmaElins

Direktlänk till inlägg 8 mars 2016

En grym helg + bilder

Av emmaelins - 8 mars 2016 20:35

Hej allesammans!



Nu kommer detta inlägget upp lite sent kanske, det var ju två dagar sedan det var helg nu. Men men, att redigera bilder tar sin tid, och speciellt när man har massa annat att göra. Ni vet nog vad jag menar..


Hur som helst så hade jag en superduperbra helg i Stockholm! För oss som bor på "landet", (nä då, men vissa av er Stockholmare tycker säkert att allt annat utanför tullarna är landet). Iallafall, för oss som bor i småstäder är det ju något helt annat att tillbringa en helg i storstan.

Bara det att affärerna är öppna längre än till två på helgerna, folk överallt och doften av storstad tillhör inte riktigt vardagen för oss. Nu kanske ni undrar hur doften av storstad luktar, men enligt mig är det en blandning av rök/avgaser, parfym och mat. ;)


Jag tänkte faktiskt visa er lite bilder som jag knäppte under helgen, systemkameran är självklart med!

Fast det var dock väldigt bökigt att gå och släpa på den, men vad gör man inte för lite bättre bilder än mobilbilder?




 


 

The outfit.

Jag invigde faktiskt mina over knee-boots för första gången! Jag var tvungen att ta vårjackan redan nu eftersom att min vinterjacka är marinblå, så jag tänkte att det matchade bättre med svart jacka till dessa skor. Det ska vara genomtänkt vet ni! x)


 








 

Ett besök på denna gata är ju i princip ett måste!




 





 

 

Klassiska badrums-selfies på hotell - alltid!




 

Var bara tvungen att ta bild på denna underbart färgglada kyckling- och nudelsallad som vi åt inne på MOOD. Ett plus i kanten var ju att bordet hade en sådan fin och "tumblrig" yta. Vi satte oss egentligen vid ett annat bord, men jag gick iväg med min sallad till detta bord bara för fota, allt för bilden såklart. ;)






 

 

 

När pappa och Filip hade åkt iväg på hockeymatch passade mamma och jag på att åka ut en sväng till Solna för att kika in på Mall of Scandinavia. Enda sedan det öppnade har jag alltid velat åka dit, och nu har jag äntligen fått se hur det ser ut där inne på riktigt! Först och främst, ett ord - stort.

Vi hade inte jättelång tid på oss där inne då vi hade en tågtid att passa, men vi gick väl där inne i 1 och 1 halv timme iallafall, och då hann vi ändå inte utforska allt.

Det var även väldigt fräscht och vitt, ja allt var bara så fint!

Så det var verkligen kul att se!






Yes, det var alla bilder jag hade att komma med!

Ha det bra hörni, hörs!



Ps. Fortsätt att flitigt ställa frågor till oss till frågestunden som kommer upp i helgen! Tack alla!

 










 


 
 
Ingen bild

Terese

9 mars 2016 10:26

Superfina bilder!! Duktiga ni är!

emmaelins

9 mars 2016 18:22

Tack snälla! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards