EmmaElins

Direktlänk till inlägg 7 mars 2016

Frågestund

Av emmaelins - 7 mars 2016 11:30


Hej allesammans!



Detta är inget jag pratat med Emma om med tanken slog mig om att vi kunde hålla en frågestund här på bloggen. Då vet ni ju vad ni har för uppgift hoppas jag? Bomba oss med en massvis av frågor! Desto mer desto bättre!


Jag tänkte att vi kunde svara på dem nästa helg, så nu har ni en hel vecka på er att ställa många frågor. Vi vill ju ändå hålla i en så stor frågestund som möjligt. 


Skippa tänket i att frågorna måste vara avancerade och genomtänkta innan ni skickar in dem utan skriv det första ni kommer på eller det första ni undrar över när ni hör bloggnamnet "EmmaElins" så ska vi försöka svara på så många som möjligt!

Ni kan antingen ställa frågorna i kommentarerna på detta inlägget eller i frågefältet till vänster.




Nej, nu ska jag nog göra lite chiapudding som jag kan äta i morgon till frukost. Det var helt okej faktiskt, smakade kanske inte jättemycket men jag blev mätt och det är nyttigt. Jag får se till att dränka den i bär så blir det nog bra.



Glöm inte att ställa frågor nu hörni!




Vi hörs!






  



 




 
 
Ingen bild

Ronja

7 mars 2016 11:38

Hej! Här kommer lite frågor:
Är alla kläder i ers outfitinlägg era egna?
Hur kom ni på eran logga?
Hur lång tid tar det att ha en photoshoot för er? Med förberedelser och allt?
Älskar er blogg!!

 
Ingen bild

Maja

7 mars 2016 14:52

Skulle ni kunna skriva varifrån kläderna kommer ifrån när ni har photoshoots?
När kommer ni öppna den nya bloggen?
Ni är jätteduktiga på de ni gör!

 
Ingen bild

.

7 mars 2016 15:59

har ni någon gång tänk på att börja göra videos oxå ? på youtube, skulle va sjukt kul.
vad tycker era föräldrar om att ni bloggar ?

 
Ingen bild

Klara

7 mars 2016 17:13

Här är lite frågor!
1. Vilken stad bor ni i?
2. har ni bra betyg i skolan?
3. Vilken är eran favorit youtuber?
4. Vad ska ni göra i sommar?
5. Om ni fick ha 1 sminkprodukt i resten av erat liv, Vad skulle de vara?
6. Tjänar ni pengar på bloggen?
7. Hur många läsare har ni i genomsnitt per dag?
8. Favoritaffär?
9. Kaffe/te? Godis/chips? Sommar/vinter?
Det var lite frågor :)
Älskar er blogg!

 
Ingen bild

Alexia💗

8 mars 2016 17:11

Heeyyy, här är lite frågor till frågestunden:
Vad heter ni på instagram?
Gillar ni choklad?
Favorit youtuber?
När startar den "nya" bloggen?
Lysm ni är bääääästt😍😍
PS skulle verkligen bli glad om ni vill ge ut era instagramnamn😏💗

emmaelins

8 mars 2016 20:06

Taack fina du! :*

E&E

 
Ingen bild

Emilia

9 mars 2016 09:27

Hej!
Är det inte typ pinsamt att fota in public?
Och vad är ert bästa betyg & i vilket ämne? :)
Bästa bloggen!

 
Ingen bild

Moa

10 mars 2016 21:30

Älskar eran blogg först och främst, super kul att läsa!
Dansar själv så tycker det är extra kul att ni också har det intresset, nu till mina frågor;
1. Hur länge har ni dansat?
2. Vilka stilar dansar ni?
3. Vilken är er favorit dansstil?
4. Skulle inte ni kunna lägga ut dansvideos här på bloggen/youtube

Fortsätt med det ni gör, för det är grymt!
Kram

emmaelins

11 mars 2016 10:44

Tack så jättemycket! :)

 
missmoyle

missmoyle

13 mars 2016 15:31

Vilket företag kommer ni att använda er av för att tjäna pengar på eran blogg och vilken portal ska ni ändra till? Kram

http://nouw.se/missmoyle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards