EmmaElins

Direktlänk till inlägg 13 februari 2016

SPORTLOV

Av emmaelins - 13 februari 2016 10:15

God morgon!



Äntligen har vi sportloov!! Känns superduperskönt såhär första dagen när man har hela lovet framför sig - bästa känslan.

Jag har inget speciellt planerat på lovet faktiskt. Men det är ju skönt det med, då kan man ju vara lite spontan.

Nu på lovet blir det ju även mer tid till att blogga! Jag vet inte riktigt vad som hände denna veckan?

Uselt att inte kunna åstadkomma mer när man till och med är två personer.

Men jag har varit sjuk sedan i måndags kväll så därav har jag inte riktigt haft ork till att göra inlägg. (Blev frisk igår)

Som tur var blev jag faktiskt sjuk innan lovet den här gången, ni vet, jag brukar ju alltid åka på det på loven. Men nu mår jag bra igen, lagom till lovet! ;)


Jag har även bestämt, utan att prata med Elin, att en ny header ska det bli.

Jag tänker snart inte se den här headern en dag till, fy vad trött jag är på'n.

Det känns bara så oinspirerande att komma in på våran blogg och se en header med tomteluvor på, nu.

Så en NY header ska det bli imorgon hoppas jag!



Aja, nu kickar vi igång lovet!



Bjuder på några bilder jag tog igår efter skolan.


 

 

Jag kan säga er att det är sällan det blir så här bra med självutlösaren! x)










 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards