EmmaElins

Direktlänk till inlägg 10 februari 2016

Vad jag tycker om populära tjejtrender

Av emmaelins - 10 februari 2016 14:41

Hej allesammans!



Just nu är det ju väldigt inne att göra sådana här videos där man tycker till om olika trender.

Då fick jag idén att jag kunde göra ett inlägg om det! Själv tycker jag det är kul att titta på andras videos och höra vad dem tycker. Så nu får ni höra vad jag tycker om olika tjejtrender, eller aa, någon av dem kan även killar använda.

Det var ganska svårt att hitta "nya" trender, som inte så många andra redan tagit upp. Men jag hittade några få nya, och resten är det gamla vanliga.


Men nu kör vi igång!










1. UGGS


 

 


Jag tycker att Uggs är hur snyggt som helst faktiskt! Jag gillar att dem är lite annorlunda, och inte bara samma gamla svarta vinterstövlar liksom.

Dem är ju även så sjuukt sköna och gosiga, så dessa får en stor tumme upp!










2. ODD MOLLY - KLÄDER


 

 


Likaså här, jag älskar Odd Molly's stuk på kläder! Temat på deras kläder är ju lite sött om man säger så, men det är ändå inte för sött. Man behöver ju nödvändigtvis inte köpa rosa färger.

Koftorna är verkligen superfina! Men det finns ju folk som säger "Men det är så tråkigt för att alla har dem". Jag stör mig på folket som säger så, det finns ju för 17 åtminstone ett femtiotal modeller/färger/mönster på dem där koftorna så alla har ju inte likadana. Så jag förstår inte riktigt på vilket sätt det blir tråkigt? Enligt mig - inte alls. STOR tumme upp!











3. MISSONIBYXOR


 


(Detta är ju visserligen ingen trend längre, men jag tog med dem ändå)

Jag vägrar säga det andra ordet för dessa byxor! x) Det heter Missonibyxor och inget annat, det andra uttrycket låter bara barnsligt och ovårdat.

Hur som helst, jag har aldrig riktigt gillat dessa byxor. Jag äger inga själv, och jag har aldrig kännt behovet av att göra det. Det är inte min smak på kläder över huvud taget.

Så njaa, inget att hänga i julgranen från min sida! ;)













4. TRIANGL-BIKINI


 


Dessa Triangl-bikinis är verkligen ursnygga i mina ögon! Speciellt dem med flera färger på, så en sådan bikini skulle jag inte tacka nej till.













5. TRÖJOR MED SNÖRNING


 


Dessa tröjor kan vara ganska fina. Fast jag skulle nog inte köpa den själv, den faller mig inte helt i smaken. Men den kan se bra ut på vissa andra!















6. "HALF UP BUN"


 


(Jag ville bara visa er ett fruktansvärt exempel på denna frisyr)

Har man ganska tunt hår som på bilden, så blir det ju bara en liten "knorr" av det lilla hår man sätter upp. Det ser förfärligt ut, usch!

Ska denna frisyr se bra ut så krävs det att man har tjockt hår och att man tar med en rejäl del av håret och inte bara några strån mitt på huvudet, enligt mig iallafall.

Sedan kan den gärna sitta lite längre ner och inte stå rakt ut heller.

Detta är ett snyggare exempel:


 











7. MICHAEL KORS - VÄSKAN


 


Jag pratar givetvis om den här klassiska svarta väskan.

Här kan jag faktiskt hålla med er som säger att det blir lite tråkigt när alla har den.

För det är ju faktiskt så i det här fallet, var och varannan männsika har denna väska. Barn som äldre.

Men den är ju fortfarande snygg för det! Jag har en själv, och den är mycket praktisk då den går att matcha till allt - den kompletta shoppingväskan helt enkelt! Så jag förstår varför alla har köpt den.

Jag gillar den starkt och tycker den är jättefin!










8. DANIEL WELLINGTON - KLOCKOR


 


Dessa klockor är stilrena, superfina och av det exklusivare slaget - men kostar ändå inte multum.

Jag har ju en själv, och jag älskar den verkligen och använder den nästan jämt!








Yes, det var alla trender jag hade att komma med!

Hoppas ni tyckte inlägget var roligt att läsa, hörs!








 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards