EmmaElins

Direktlänk till inlägg 3 februari 2016

Egen lektion & skönhetsrea

Av emmaelins - 3 februari 2016 18:46

Hej på er!



Jag har faktiskt lite blandade känslor just nu.

Jag är pirrig inför morgondagen då vi ska ha våran egna lektion, Elin & jag.

Det är ju bara för tjejerna i våran klass, men jag vill verkligen att allt ska gå som planerat nu eftersom vi lagt ner en hel del tid på detta för att få det att funka.

Allt hänger på om musiken funkar, för vi ska ju dansa.

Det är så pass illa att skolan inte ens har en vettig högtalare i gympasalen som man kan koppla mobilen till. Eftersom vi ska ha dans så är ju musik prio 1, så vi har fått lösa det hela genom att jag ska dra med mig en egen högtalare dit, så nu hoppas vi verkligen att det funkar! Och att det blir kul såklart!


Efter skolan så har vi även tänkt att rusa till vårat älskade Åhléns (ja, vi är där typ jämt känns det som). Men det är för att det är den enda skönhetsbutik som finns i våran lilla stad.

Tyvärr kommer det inom kort inte finnas någon alls. Åhléns ska stänga ner snart! Kan ni tänka er hur  besviken & frustrerad jag blev när jag fick höra det? 

Åhléns är en av de bästa butiker här i stan - och så stänger dem ner den!

Nu pågår iallafall en stor rea där och jag hörde nyss att det var 50 % på allt i hela butiken!

Senast jag var där var i söndags och då var det 30 %. Jag köpte då lite duschgrejer som balsam och tvål och sådant där. Men jag kollade då även ut ett nagellack från O.P.I som jag förhoppningsvis kan köpa imorgon. Det enda som hindrar mig är att det är slut, men snälla säg att det finns kvar !

Om inte just den finns kvar så köper jag nog banne mig en annan färg. O.P.I är ju vanligtvis ett dyrt märke, så 50 % är ju inte dåligt alltså!

Där av känner mig också en aning stressad just nu..



Ha det bra hörni och önska oss lycka till imon! ;)





 












 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards