EmmaElins

Direktlänk till inlägg 24 januari 2016

Bilder från min instagram

Av emmaelins - 24 januari 2016 20:30

Hej allesammans!




Instagram ligger mig varmt om hjärtat. Det är helt klart min favoritapp och jag kan verkligen spendera timmar av att bara sitta och kolla igenom andra användares flöden. (Kanske inte något att rekommendera dock) Därför hade jag i detta inlägget tänkt bjuda på lite bilder från min instagram samt kanske skriva en liten kommentar till. Om jag kommer på någonting kul det vill säga. ;)


Kvalitén kanske inte är den bästa men jag har fått ta en massa skärmklipp på bilderna i datorn för att jag inte har kvar orginalet i mobilen längre. Hoppas att det inte gör allt förmycket.





 

Den här bilden är den äldsta jag har kvar. Jag har tagit bort mina allra äldsta från när jag gick i femman/sexan vilket jag ångrar nu i efterhand. Denna bilden tog Emma på mig samma dag som skolavslutningen var. Jag hade precis slutat sexan och jag ser nu att mitt hår var vääldigt långt för att vara mig, haha.




 

Mitt gap kanske inte är så jättefint med jag tycker faktiskt annars att denna bilden är söt.



 




  

Åååh, detta måste nog ändå fortfarande vara min favoritbild!




 

Hair everywhere!




 

Detta är typ min ända bild från sommaren i år. Jag var så tråkig och tog bort alla bilder jag la ut hela tiden.




 

Denna bilden var från tjejkvällen vi hade tillsammans med Wilma & Amanda. Också den första bilden som inte är på mig. Jag har nästan bara bilder på mig på min instagram men jag försöker faktiskt bättra mig och variera med lite andra bilder.




 

Här blev håret kort. Haha, jag och mitt hår hela tiden! x)



 

En bild från Stockholmsresan i Kungsträdgården med Emma i mitten med shoppingpåsarna i högsta hugg.




 




 

En liten selfie. ;)




 

Winter wonderland kan man ju verkligen säga.




 

Denna bilden provade Emma och jag faktiskt och redigera i photoshop. Inget överdrivet så, bara framhävt det som redan var vackert i bilden. (Proffset Elin har talat)




 

Sötisar!





 

Denna bilden la jag upp i dag. Förut så väntade jag typ 5 veckor mellan varje bild för att det inte skulle tolkas som "spam". Men jag tror inte riktigt jag förstod vad spam innebar då. Nu lägger jag upp några bilder i veckan och skippar dessa "rata-bort-bilder-från-min-instagram-dagar" för att flödet inte skulle vara så långt. Nu vill jag gärna ha mycket bilder i mitt flöde. Det blir ju mycket roligare att kolla igenom sen då.









Hoppas ni tyckte detta inlägget var roligt att läsa så hörs vi!






 















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards