EmmaElins

Direktlänk till inlägg 1 januari 2016

2 0 1 6

Av emmaelins - 1 januari 2016 20:55

Gott nytt år på er!



Då var det 2016.

Alltså egentligen är det ju inget annorlunda från igår till idag. Det har bara övergått från 2015 till 2016.

Men nu har man ju iallafall ett helt nytt år framför sig, och det ska bli spännande att se vad som komma skall helt enkelt.


Hade ni en kul nyårsafton igår då?

Själv firade jag och min familj tillsammans med en annan familj som vi alltid har gjort i alla år, nästan.

Det var ju såklart kul, för dem har ju också barn i ungefär samma åldrar som jag & min lillebror.

Själva brukar vi aldrig smälla några fyrverkerier. Det är både synd om djuren som måste lida, och även en mycket onödig grej att slänga ut pengar på. Det finns ändå tillräckligt att kolla på. 


Inför 2016 har vi ju redan en del saker inplanerade.

Bland annat planer för bloggen.

Som vi nämnt innan så är det ju alldeles strax dags att avslöja vad detta faktiskt är.

Jag förstår att ni är nyfikna, så långdragna som vi är.

Jag kan säga att själva processen med detta är i full gång, men det är vissa saker som måste fixas klart innan vi kan berätta vad det är.

Vi har fortfarande saker att klargöra i tillsammans och våra föräldrar måste blandas in i detta.

Så det är lite bestyr, men det är snart klart - jag lovar.

Vi har ju sagt att detta skulle ske i samband med nyår, men detta kan kanske dröja 2-3 dagar till.

Men stay tuned. x)

Nu kanske detta låter som värsta ståhejet, vilket det kanske inte heller är. Men det är iallafall en stor förändring.



Okej, nog pratat om det just nu. Ska inte avslöja för mycket..


Jag tänkte tillsist bjuda på 3 bilder som jag knäppte igår:


 

 

 




 











 

 
 
Axel

Axel

2 januari 2016 16:28

Jag är SÅ taggad på "förändringen"! Men jag får helt enkelt hålla ut och vänta ett litet tag till... ;)

http://nouw.com/axels

emmaelins

3 januari 2016 20:38

Haha vi drar på det så länge som möjligt.. ;)Ja håll ut !! xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards