EmmaElins

Alla inlägg under december 2015

Av emmaelins - 1 december 2015 15:00


Hej på er!



Nu hade jag tänkt bjuda på tre

grymma låttips.

Kan bara säga att jag verkligen är helt upset av dessa låtarna just nu. Vem vet, kanske du också finner en favorit här & nu? ;)






Jag brukar inte kolla på Så Mycket Bättre men vissa låtar därifrån är ju faktiskt riktigt bra!





Det är möjligt att jag redan gjort ett inlägg med denna låten, men who cares, den är ju såå bra!








 

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards