EmmaElins

Direktlänk till inlägg 30 december 2015

År 2015 i bilder

Av emmaelins - 30 december 2015 19:56

Hej allesammans!



Då återstår det bara ca 28 timmar av 2015 när jag börjar skriva detta.

Helt sjukt! Ett helt år har gått - och vi sitter fortfarande här och bloggar, samma blogg, samma portal.

Har något hänt på detta året då? Jo, men det tror jag nog.


I detta inlägget tänkte jag köra igenom år 2015 med massor av bilder som tagits under året.

Jag orkar inte sitta och skriva en lång berättelse om allt i detalj, så därför tänkte jag att bilder kunde vara ett bättre alternativ för att göra en kort sammanfattning. (Dock vet jag inte om den kommer bli så kort) ;)

För såklart ska jag skriva litegrann till bilderna också, men inte till alla.

Aja, nu kör vi igång!




Januari


 

Jag knäppte en av mina bästa bilder någonsin. :D



   

Men vi var dock fortfarande nybörjare på det här med outfitbilder... ;) Fy fasen (på ren svenska) vilken bild!




 

Vi gjorde vårat allra första vettiga outfitinlägg. Jag kommer ihåg att vi var så nöjda med detta Alexander Wang-inspirerade inlägget.





 

 

 










Februari


 

I februari kommer jag ihåg att vi hade ganska rejält mycket att göra i skolan. x)




 






 

Vi funderade på att byta bloggportal redan då, och för att vara efterklok skulle vi nog bannemej gjort det! Men aja..




 










Mars


 

Mars 2015 måste ha varit det varmaste mars genom tiderna!




 

 

Jag var med i stans fototävling! ;)




 

Det brann i skolans gympasal... Det var andra gången det brann på skolan inom loppet på 5 månader.




 

Vi publicerade det värsta tänkbara outfitinlägget någonsin. Detta är raderat för längesedan, som tur är.

Det kan inte bli mer pinsamt än sådär, jag fattar inte hur jag gick med på att lägga upp det?



 

Jag fyllde ju även år och fick en mycket fin present. ;)





April


 

Elin fyllde år :)




 


 


 


 

Vi hade vädigt många photoshoots med blommor i bakgrunden.



 









Maj


 

 

Sommarvärmen hittade hit för en helg ;)




 

 









Juni


 

Weeey, för det var sommar! x)



 



 

... och äntligen skolavslutning !!


 

Här hade vi slutat sjuan !!




 

Några dagar senare befann vi oss nere i Italien (denna bild är ifrån staden Caorle), och här nedan kommer ni nu att få se ett urval av bilderna som knäpptes under hela resan:



 

 

 

 

Vi stannde till på de små vägarna på Alperna för att ta lite bilder.


 

Ja ni, här var det högt kan jag säga - och kallt!



 

 

Vi gjorde även ett stopp i Berlin i Tyskland.



 






Juli


 

Premiärturen på sjön.



 

Detta kreativa inlägg publicerades och det är vi mycket nöjda över.



 

 

Vi var på Diggiloo. ;)





Augusti


 


 

 

En fin dag & kväll på sjön.




 

Vi hade en myskväll med Wilma & Amanda (våra närmsta vänner) och lagade thai-mat tillsammans! Supergott och jättemysigt!



 

 







September


 

 

Vi fotade massor av "outfit for school-inlägg".




 

Den traditionella marknaden som är varje år.





Oktober


 

   



   

Vi hade våran första prao på ett hotell här i stan.




 

Vi var även på ett konfirmationsläger.



 



 

 

Oktober avslutades på absolut bästa sätt med en tripp till Stockholm!






November


 

 

Halloween.




 






December


 

 

 

 








Ja ni, ursäkta för att det blev lite hastigt i slutet nu men jag ville bara bli klar med detta inlägget!

Vet ni hur länge jag suttit? 1 timme & 20 minuter!!

Detta måste vara det längsta inlägg någonsin.

Men nu knyter vi iallafall ihop säcken för i år och laddar för nyårsafton imorgon.

Hörs imon!









 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards