EmmaElins

Direktlänk till inlägg 23 november 2015

En liten blogglista

Av emmaelins - 23 november 2015 15:00



Hej allesammans!



Idag hade jag faktiskt tänkt göra en såkallad "blogglista" där jag svarar på lite frågor om mig!

Har sett denna på ett par bloggar nu, bland annat Misslisibells, och tänkte att det kunde vara lite roligt för er att läsa.


Let's get into this...






Vad behöver du mest just nu?

För tillfället är jag faktiskt väldigt nöjd! Det som var mest behövligt köpte jag in igår. En kräm, sminkborttagning & en ögonfransböjare för de som undrar. (Förmodligen ingen som undrar)




Vad tror folk om dig?

Vissa personer tror att jag aldrig kan bli arg, men tro mig, även jag har mina dåliga dagar. Å ja..




Vad får du mest komplimanger för?

Jag tror faktiskt att det är mitt ansikte. Särskilt mina ögon.




Vad står det i ditt senaste inkomna SMS?

Det står faktiskt ingenting men det senaste meddelandet jag fick var en bild på en lista från vår käraste Wilma.




Brukar du skratta för dig själv?

Om jag råkar göra något knasigt ja, men det är ju inte så att jag börjar skratta för mig själv helt random.




Vad svarar du alltid i telefonen?

"Hej det är Elin." Jag vet, jag vet, tråkigare än så kan det inte bli.




Brukar du komma i tid?

Haha, så komiskt att denna frågan var med. NEJ, jag kommer inte alltid i tid. Jag är en sån tidsoptimist så det finns inte, tror alltid att jag hinner fast jag egentligen inte gör det. Men till skolan är det lungt, så ni behöver inte oroa er.




Vanligaste färgerna på dina kläder?

Antingen svart, grå eller vit. Basic basic!




När brukar du gå och lägga dig?

På vardagar går jag och lägger mig runt tio men på helgerna varierar det.




Är du blyg?

Beror helt på vad det gäller. Gillar jag någon kille så JA, vågar knappt kolla på honom då, vilket jag tycket är väldigt tråkigt. Men då det gäller att träffa nya människor är jag inte särskilt blyg.




Nästa mål med ditt liv?

Finns så många när man väl tänker efter. Men att senare hålla på med det jag brinner för är väl en bra början.




Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Detta är en svår fråga eftersom jag aldrig varit kär på riktigt. Jag tror faktiskt att man blir kär i en person när man lärt känna honom/henne bättre. Man kan säkert bli förtjust och lite intresserad bara av utseendet, men jag tror också att personligheten spelar en stor roll. Men vad vet jag...







Sådär! Då har ni fått svar på några frågor!

Jag hoppas att ni fått en liten större vy över hur jag är.




Vi hörs!





 

En bild från Stockholmsresan, saknar!







 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards