EmmaElins

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2015

2 veckor till höstlov

Av emmaelins - 11 oktober 2015 19:10

Hej på er!



Mår ni bra?

Själv räknar jag ner veckor och dagar till höstlov!

Alltså guud vad jag längtar! Jag vill ha lov nu, nu, nu.

Jag tror inte jag är ensam om att känna så.. ;)

Vi har lov vecka 44, alltså om 2 veckor. Så det är inte långt kvar alls - vilket är såå skönt!

När har ni lov? Kommentera gärna!


Det känns inget vidare att gå tillbaka till skolan imorgon igen efter en bra praovecka.

Det känns skit på ren svenska. Inte att just gå till skolan, men det som ska göras i skolan denna vecka - det är inte kul.

Haha, det känns som att jag skriver så ganska ofta. Men det är väl helt enkelt för att det är så ganska ofta.

Vi har 2 matteprov, 1 inlämningsuppgift och lite andra smågrejer som inte heller är jätteroliga.

Hela helgen ska sedan tillbringas på ett läger med konfirmationen, jag är väl inte taggad till 1000 på det men det blir väl säkert kul när man väl är där.


Som tur är tycker jag veckorna rullar på fort, så snart, mycket snart står jag där och har höstlov!



Jag tänker inte säga så mycket mer om praoen, då ni förmodligen redan vet vad vi gjort osv osv..

Annars kan ni läsa det i inlägg längre ner.

Men vi hade iallafall en mycket bra vecka med bra "arbetskamrater".

Sista dagen tog jag faktiskt med mig kameran dit för att ta lite bilder som jag tänkte visa er.

Jag vet inte hur uppskattat det är att man springer runt där och tar bilder på allt, så Elin och jag smet iväg lite medans de andra var ute en stund. Hehe..


Här kommer lite bilder från hotellet:



 

Resturangen



 


 


 

Baren



 



 

Finn ett fel i den här bilden! ;)

Kommentera om ni ser vad det är. Det är ganska tydligt!





Ha det bra, hörs!










 

 
 
Ingen bild

Ebbaaaa

12 oktober 2015 15:52

haha, någon som är trött? ;)

emmaelins

5 november 2015 21:57

Aa, to early for me.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards