EmmaElins

Direktlänk till inlägg 15 september 2015

Happy day & Chilldagar

Av emmaelins - 15 september 2015 18:35

Hej på er!



Nu har halva september gått och hösten är verkligen här nu, på riktigt.

Och höst innebär ju också dessvärre oftast förkylningar osv..

Jag har nu haft ont i halsen och mått sissådär sedan i söndags.

Har varit hemma från skolan både igår & idag, men imon ska jag gå då det gick över ganska fort - som tur var.

Så dessa dagar har jag ägnat åt en del plugg. Vi har NO-prov imorgon, SO & idrottsprov nästa vecka, så det är en del att läsa på. Men jag är inte den typen som stressar upp sig något otroligt inför prov.

Inte för fem öre.


Idag kom även pappa hem från Kina! Han var varit där nu i en vecka med jobbet.

Det bästa av allt var att han hade med sig exklusiva gåvor hem..!

Jag var överlycklig förut - verkligen!! (fast jag är ju fortfarande glad x) Matriell lycka alltså.

Pappa är bäst bäst bäst! Hahah x) Det känns som julafton faktiskt!

Vad det är kan jag kanske visa i nästa inlägg, om ni vill?

Jag vill verkligen inte skryta om saker och ting, absolut inte.

Men själv tycker jag det är jättekul när andra visar vad dem får & köper! Och att själv visa er är också kul, tycker jag. ;)



Men ja, resterande dagar av denna vecka ser ganska chill ut ändå.

Eller nja, kanske inte imorgon. Vi går till 15.20 och direkt där efter ska Elin & jag iväg på första träffen med konfirmationen. Ja, det har vi inte sagt innan!

Men under detta läsår ska vi konfirmera oss, så det blir väl spännande.

I lördags var vi på en "upptakt", då fick vi reda på vilken grupp vi hamnade i och fick massa information osv..


På torsdag ska vi ha en trafiksäkerhetsdag hela dagen, så det är alltså inga vanliga lektioner då.

Räddningstjänsten ska alltså komma och göra lite olika saker med oss, bland annat tipsprommenad.

Det är vad jag har hört iallafall x)

Sedan på fredag ska alla åttor i stan åka iväg till Spira i Jönköping för att delta i "världens bästa föreställning" - ja iallafall enligt musikläraren som upprepat den meningen 78 gånger.



Ha det bra, hörs!




 








 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards