EmmaElins

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2015

Bildbomb - bilder från när jag var yngre

Av emmaelins - 30 augusti 2015 19:59


Hej allihopa!



I det här inlägget hade jag tänkt visa er lite bilder från 2007-2012, då jag tänkte att det kunde vara roligt för er att se hur jag har förändrats genom åren. Vi börjar helt enkelt med de tidigaste bilderna och arbetar oss sedan upp till de senaste.



OBS!

Vill bara förvarna att kvallen på dessa bilderna kanske inte är den bästa, men detta får duga helt enkelt!





Are you ready?

Vi kör!





 


Vad är det här för en lurig liten figur tro?




 


Detta var mitt första kalas då jag bjöd in mina nya klasskompisar år 2007.

Ja, såklart ska ju Erik, min lillebror, komma in i bilden som vanligt..




 


Skolavslutningsdags! Stolt tjej som går ut förskoleklassen.

Men man kan ju undra varför Ebba ser så sur ut..?

 





Vouge - Next.







    



 


Ett kalas från 2009. Jag minns at jag fick ett Littles Pet Shop-gosedjur det året som jag verkligen släpade med överallt, haha!






 



   


Väldigt fin midasommarböna..



 


Här var jag faktiskt väldigt söt.



 


Varför ser du så sur ut Elin?





   



 


Här kommer jag ihåg att jag råkade spilla ut i vin på hotellet i Kroatien. Jag ser ju ganska så upprörd ut om man säger så, men man kan ju undra vem som tog bilden?

You never know...



 


Här på min tioårsdag, år 2011, fick jag min första mobil, en liten LG touch mobil, faktiskt. Jag var faktiskt den första med en touchmobil i min klass så jag kan ana att jag var ganska så stolt.




 


Kalasfirande igen, fast tillsammans med Emma denna gången. Verkar väldigt glad över det där läppbalsamet, som jag faktiskt tror jag än har kvar idag.. Fresh!



 




 Åååh, minns att jag var så glad över att ha fått min första kusin!



 


Snacka om att havet var turkost...



   


Här hade man visst somnat på en båt lite utanför Samos.



 




 


Vem sjutton kan detta vara?? 



   


Nu hoppar vi fram till 2012 i Söderköping där jag sitter och äter glass med familjen på Smultronstället.

Det var faktiskt gott även om det kanske inte ser ut så på bilden. x)


 

 



 


Börjar man se någon likhet?




Sådär ja!


Nu har ni fått se lite bilder från när jag var yngre och jag hoppas verkligen att ni tyckte det var lite roligt!

Kommentera gärna om ni vill att jag ska göra fler sådana här inlägg. Har ett exernminne med flera tusen bilder så det är bara att välja och vraka!




Men ni får ha en fortsatt bra söndagskväll så hörs vi!





 







 


 
 
Ingen bild

Ebbaaaa

31 augusti 2015 18:53

omg lika sur på bilder då som jag är nu lol

emmaelins

2 september 2015 21:23

Nääääääääää ;))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards