EmmaElins

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2015

Sjukstuga

Av emmaelins - 11 augusti 2015 22:16


Hejsan allihopa!


Ja, gårdagens natt var ingen rolig natt kan jag säga er.. Jag gick nämligen och lade mig illamående och jag kände mig verkligen inte alls bra i magen. Det slutade med att jag runt midnatt kräktes rakt ut på golvet, två gånger, innan jag hann till toaletten. Jag fick därefter typ som "kräkrefelxer" varannan timme under hela natten, men utan att det riktigt kom upp något.

Morgonen därpå vaknade jag med 39 graders feber och en riktig spränghuvudvärk. Så igår gjorde jag inte mycket med andra ord, sov och åt alvedon-tabletter med jämna mellanrum.

Som tur är mår jag faktiskt ganska bra idag. Febern har sjunkit ner till 37 grader och huvudvärken är nästan borta. (:


En grej som är ganska bra när jag är sjuk är att jag aldrig är sjuk länge. Man skulle kunna beskriva det som en explosion, ena stunden mår jag jättedåligt och allting är jättehemskt men sedan så försvinner det nästan med en gång och allt blir bra igen. Inga förödande följder här inte. x) 

Det är ju iallafall bra i dagsläget då jag inte missar så mycket av den resterande veckan av sommarlovet. (Vill verkligen INTE börja skolan igen, usch fy och blää)




Jag hoppas iallafall att ni mår bra och se nu till att njuta riktigt ordentligt av det sista av sommarlovet nu!



Vi hörs!




 


Denna bilden är en ganska bra beskrivning på hur jag såg ut igår. Ja, bortsett från solbrillorna då..





 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards