EmmaElins

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2015

Update

Av emmaelins - 9 augusti 2015 21:44

Hej alla läsare!



Eftersom det inte blivit någon vidare "daglig uppdatering" denna sommaren så tänkte jag ge er lite update på lite bloggrelaterade saker..



Vi kan börja med varför det egentligen inte varit någon vidare uppdatering.

Jag är verkligen ledsen över att vi har utlovat saker som inte blivit av, någon ny header har inte heller tagits osv..

Men när det väl är sommarlov, så vill man för 17 ta vara på det. Man vill göra något bra av varje dag, eller inte göra någonting alls. Man vill göra som man vill helt enkelt.

Och då har bloggen kommit lite i kläm på det sättet. Vi har prioriterat annat och ibland inte haft tid.

Ja, så det är väl det som är anledningen helt enkelt.

Men tack så mycket alla fina läsare att ni stannat kvar & inte tröttnat på oss!



Med detta sagt så kan jag även säga att en NY header kommer fotas denna vecka! Somrig eller inte, men en ny header är ett måste. Det kan vara en av orsakerna att vi inte haft lust att blogga - att bloggen ser enformig och trist ut. Men en ny design kommer garanterat denna vecka!



För 10 dagar sedan hade vi även 1-årsjubileum här på bloggen! Det uppmärksammande vi inte heller på något speciellt sätt, men då var vi båda borta på Bullerby Cup.

Hur som helst är det väldigt kul att vi faktiskt hängt i ett år med bloggen, och fler ska det väl bli..

Och när jag ändå säger så, så har vi ju nyheter & förändringar på gång som vi berättat, håll utkik, vi släpper det snart... ;)



En sista sak, mina reseinlägg.

Vad hände med dom kan man ju undra, ja till och med jag själv undrar..

Men det där har ju att göra med tid, lust osv..

Men bättre sent än aldrig som man säger. Det kan ju vara kul att skriva dom några veckor efter också så man kan få en liten "tillbakablick" till det roliga nu när sommaren dessväre börjar lida mot sitt slut.

Vill inte insé det, vill verkligen inte! Men nä, nu tänker vi inte på det, det är faktiskt lite mer än en vecka kvar.

Hur som helst så kommer reseinläggen att komma denna veckan också! Det första iallafall ;)

Så håll utkik efter det med.




Okej, sådär.. nu har ni fått lite info om hur det ligger till med bloggen osv..

Ha det bra, hörs!






 


En bild när jag var väldigt sminkad.. x)










 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards