EmmaElins

Direktlänk till inlägg 7 juli 2015

Produkt mot fjällande hud

Av emmaelins - 7 juli 2015 19:00

Hej allesammans!



Först & främst, min uppdatering har varit ganska kass senaste veckan.

Men det beror på det fina vädret som varit, jag väljer hellre att vara ute så länge som det går istället för att gå in och sätta sig vid datorn och börja fundera över vad för inlägg man ska göra.

Sommardagar som dessa vill man ibland slippa alla "måste-tankar", tror ni känner likadant ;)

Så det är därför uppdateringen blivit som den blivit.

Och mina semesterinlägg dröjer också, alltså sorry för det. Det är ju bara att ta tag i att skriva, som vilket inlägg som helst egentligen. Men nu SKA inläggen komma snaart..



Okej, till detta inlägget nu.

Jag hade tänkt att rekommendera en produkt som har blivit en stor favorit såhär på sommaren.

Jag tror många lider av att man fjällar bort brännan lika fort som man fått den.

Huden blir torr efter man badat, duschat osv..

Lite så blev det för mig nu när jag kom hem från Italien, men sedan jag börjat använda denna produkt så är fjällandet som borta.

Jag pratar om:


 


Yves Rocher - Expert Reparation body lotion.



Ja, detta är då en bodylotion som helt enkelt reparerar huden från torrhet och fjällande.

Detta är en fet kräm som gör skillnad, iallafall på mig.

Även om den är fet så är den absolut inte klabbig & kletig, vilket är superbra.

Jag smörjer med den efter varje dusch och sedan jag börjat använda den har jag inte sett några vidare spår av fjällande hud.

Jag har använt den i ca 5 dagar! Superprodukt verkligen.


Jag vet inte om denna bodylotion finns i olika dofter?

Men en sak som är säker är att denna luktar ljuvligt gott.

Fräscht & somrigt - bästa kombon.


Det finns säkert många andra bra produkter mot torr/fjällande hud, men den här är den bästa jag någonsin testat. Så denna rekommenderas starkt!





Inlägget är inte sponsrat.









 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards