EmmaElins

Direktlänk till inlägg 10 juni 2015

Empties #1

Av emmaelins - 10 juni 2015 19:45


Hej allihopa!



Idag hade jag faktiskt tänkt göra ett "empties-inlägg", alltså ett inlägg där jag visar produkter som jag använt slut och där jag även berättar vad jag har tyckt om dem, om jag tänker köpa dem igen osv..


Denna gången blir det fräscha bilder som är tagna av en systemkamera. Inget suddigt här inte! x)





 


Här har vi då en liten överblick på påsen. Säger väl inte så mycket egentligen men men.. x)







Emma S. - Deodorant


 


Denna deodoranten tycker jag har varit bra. Den luktar gott och den känns vårdande under armarna. Dock har den väl inte världens bästa hållbarhet men det funkar. Skulle kanske heller inte köpa om den eftersom det inte är någon mirakelprodukt. Men den var bra var den, helt okej.







Emma s. - Cleansing Facial Wash


 


Denna produkten från Emma S. däremot.. Verkligen perfekt för att rengöra ansiktet på morgonen. Man känner direkt hur återfuktande och vårdande den är. Rekomenderar denna ansiktsrengöringen starkt och skulle definitivt kunna köpa om den.







Medstop - Moisturising & Protecting Day



Cream


 


Denna dagkrämen tycker jag inte hjälpt mycket alls. Jag tror att jag borde köpa en mycket fetare kräm eftersom jag är ganska så torr i hyn. Så denna krämen har inte riktigt gjort någon skillnad med min hy och därför skulle jag inte köpa om den. Finns inte så mycket att säga egentligen.







Victoria's Secret - Total Attraction Body



Wash


 


Denna body washen tycker jag varit okej..? Alltså, jag vet inte riktigt vad man ska säga om den, märker typ ingen skillnad på olika body washes. Men man blir väl ren, antar jag? x) Detta är nog dock ingen produkt jag skulle köpa om. Man, iallafall jag, köper liksom produkter från Victoria's Secret  bara för att det just är Victoria's Secret fastän själva produkten kanske inte är så jättebra.







Loréal Paris - Calming Gel-cream Wash


 


Denna ansiktsrengöringen/sminkborttagningen har jag faktiskt lite blandnade åsikter om. Själva huden blir ju väldigt ren och fräsch efteråt men däremot så svider den lite på huden vilket kanske inte alltid är så skönt.

Detta är den tredje produkten just av den här sorten som jag har gjort slut på. Jag har ingen blekaste aning om jag kommer köpa den igen. Jag vet inte riktigt om den är värd priset, det kanske inte heller är någon mirakelprodukt precis, men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa istället.. Hmm.. Har ni något förslag på en bra sminkborttagning/ansiktsrengöring?







Dove - Nutritive Solutions daily moisture



conditioner


  


Ärligt talat så märker jag ingen skillnad på dessa ganska billiga balsammen. Jag brukar köpa dem från Dove och Head Shoulders så det är väl inget exlusivt precis. Men jag är iallafall 100 % säker på att jag kommer att köpa dem igen, det gör jag alltid.






Sådär! Det var lite av de produkter jag tagit slut på på den senaste tiden. Det var väl mest ansiktsprodukter men det är väl typ det som är lättast att ta slut på..?



Hoppas iallafall ni tyckte om inlägget så hörs vi!






 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards