EmmaElins

Direktlänk till inlägg 12 maj 2015

Tisdagsdans

Av emmaelins - 12 maj 2015 21:57


Hej på er!


Inte förrän nu är jag helt klar. Dyduschad, iordningjord och med kvällsmat i magen. Det brukar ta en timme eller två innan jag är färdig på kvällen, haha. Någon som känner igen sig? x)


Hela eftermiddagen har betsått av dans, som den alltid gör på tisdagar. Men till skillnad från alla andra danslektioner tränade vi idag i aulan, där vi ska vara under föreställningen. Det var roligt då man fick känna på hur det skulle vara under föreställningen och så.


Frost, vilket är den föreställningen som sätts upp iår är den fjärde dansagan jag är med i så jag börjar ju faktiskt bli lite van nu, man börjar vänja sig vid hela denna processen innan föreställningarna. Men iår så är vi som sagt med i flera nummer (vet inte hur många gånger vi skrivit det nu) och det blir även lite tajtare med tid emellan ombyterna. Men nu har vi iallafall klurat ut hur vi ska få på oss de olika scen-kläderna så snabbt som möjligt, så man tycker ju ändå att det borde gå bra.


Dansföreställningen är redan nästa vecka, vilket jag inte riktigt kan förstå. Känns som om de bara var en vecka sedan vi stod i danssalen och inte fattade någonting när dansläraren körde igenom koreografin. x)



Haha, nu ska jag försöka sova. ;)


Godnatt!




             






 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards