EmmaElins

Direktlänk till inlägg 2 maj 2015

The Crush TAG

Av emmaelins - 2 maj 2015 17:58

Hej på er!


I detta inlägget hade jag tänkt göra en tag som handlar om "Crusher". (Finns det ens något som heter så?) x)


Vi kör igång på direkten!



- Vad är en Crush för dig?

En Crush för mig är en person som du tycker om väldigt mycket fast du inte riktigt är kär i. Om man har en Crush på någon så står du vid gränsen av kärlek skulle jag nog säga. ;)




- Hur känns det att ha en Crush?

Okej, jag är ingen expert på detta precis men man får väl lite fjärilar i magen när man ser den personen, om man ska uttrycka sig gammaldags. Men det kan skifta väldigt mycket beroende på om du känner personen väl eller om det är någon som du t.ex bara sett på TV.




- Berätta om din första Crush?

Det var på en kille som gick i min förra klass som jag då tyckte var väldigt snäll och söt.. Ja, vad finns det mer att berätta egentligen? x)




- Kan man ha flera Crusher samtidigt?

Absolut.




- När blir en Crush till riktig kärlek?

När man har lärt känna sin Crush bättre och när man tagit reda lite på hur den personer är osv. och därmed tagit STEGET omvandlas det väl mer till äkta kärlek. Många får ju Crusher genom att bara tycka att dem ser bra ut.




- Har du en Crush just nu?

Det är klart!




- Beskriv din Crush?

Han namn börjar på Dy och slutar på lan. Jag pratar ju så klart om Dylan O'Brien. Det är ju helt självklart? Vad är det här för fråga?




- Vet dina kompisar om din Crush?

Det hoppas jag. Så som jag har tjatat. ;)




- Vet din Crush om att du har en Crush på honom/henne?

Denna frågan gör mig bara deprimerad. Svaret är tyvärr ett nej...




- Om du fick resa vart du ville med din Crush, vart skulle du åka?

Det skulle nog stå mellan Paris, USA eller Bora Bora. (Rabblade just upp min Bucketlist) x)




- Vilken film vill du se tillsammans med din Crush?

Någon film som han är med i. Tänk dig att man sitter och tittar på en film med din Crush som hon/han är med i. Rena rama drömmen...




- Vilken låt får din att tänka på din Crush?



  

Wannabe - Dylan O'Brien, Falsk cover




- Vem är din kändiscrush?

Det tror jag ni kan lista ut vid det här laget. ;)




- Vem är din instagram-Crush?

DYLAN O'BRI... Nej, juste.. Han har ju inte ens instagram..





- Vem är din kompis-Crush?

Haha, visste inte ens att man kunde ha en sådan.. x)




- Vilken Loka Crush crushar du på just nu?

Man kan ju undra vem som kommit på denna TAG:en eller vem man skulle kunna vara sponsrad av när man gör den.. Men nej, jag är inte sponsrad och jag crushar inte på någon Loka Crush just nu. Men man blir ju lite sugen ändå.








Hoppas ni tyckte om denna lilla TAG:en så hörs vi!




                 




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards