EmmaElins

Direktlänk till inlägg 20 april 2015

4 Beauty Must Haves

Av emmaelins - 20 april 2015 20:30

Hej på er!


I detta inlägget hade jag tänkt visa fyra prudukter som jag "verkligen måste ha".

Tyckte detta inlägget verkade väldigt roligt att göra så det är endast därför.


Vi kör!




Återfuktade krämer



 

Krämer, från handkräm till ansiktskrämer till olika lotions är verkligen något som jag behöver. Min hud, överallt, blir så fruktansvärt torr vid denna årstiden så krämer är något som hjälpt till med att hålla torrheten borta. Jag går dagligen och tar handkräm eftersom det är mycket, mycket, mycket skönare att ha lena och mjuka händer än torra och sträva.





ÖÖögonbrynsborstar



           


Eftersom jag varken fyller i eller noppar mina ögonbryn är det för mig viktigt att de istället är prydliga och kammade. Utan någon ögonbrynsborste skulle mina ögonbryn stå åt alla håll och kanter vilket jag inte tycker ser så snyggt ut.

I brist på ögonbrynsborstar tar jag istället tandborstar, vanliga borstar och hårnålar, så då förstår ni nog hur läget är med det. ;)






Öögonfransböjare



          


Jag kan VERKLIGEN INTE lägga mascara utan att jag böjt mina ögonfransar innan. Ögonfransarna pekar då bara rakt fram och får ingen som helst volym, så för min del måste jag böja mina ögonfransar innan jag lägger mascara.

Men det kan ju även vara fint att man bara böjer sina ögonfransar. Mina ögonfransar ser då längre ut, jag tycker att mina ögon ser mycket mer öppna ut och jag ser generellt mycket piggare ut.





Läppbalsam



  


Hur hade männsikan klarat sig utan läppbalsam egentligen? Äh, jag behöver inte säga mer än så. Alla, precis ALLA behöver ett läppbalsam till hands och det vet du också.




Sådär, det var mina 4 skönhetsmåsten det. Inget speciellt så men det kanske är lite roligt att veta ändå.


Hoppas att ni gollade inlägget så hörs vi!





 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards