EmmaElins

Direktlänk till inlägg 9 april 2015

3 fantastiska skönhetsprodukter

Av emmaelins - 9 april 2015 14:10


Hej på er!


I detta inlägget hade jag tänkt visa er tre ganska nya skönhetsprodukter som jag verkligen är så fäst vid.

Vi kör igång!







Emma S. - Cleansing Facial Wash



   


Denna ansiktrengöringen har jag bara använt en gång än så länge, haha. x) Men direkt när jag tog på den på huden och masserade in den kände jag verkligen hur mjuk, lugnande, återfuktande och rengörande den egentligen var. Rengöringens konstistens var väldigt fluffig och luftig vilket kändes väldigt fräscht.

Vissa produkter fastnar man helt enkelt vid på direkten och detta var en sådan produkt för just mig.

Den doftar lite speciellt men jag gillar det. BIG love!







Isadora - Build-Up Mascara



Waterproof, 22 Black Brown



      


Denna mascaran - helt klart den bästa jag någonsin testat.

Det står på förpackningen att den ska ge extra volym men jag tycker snanare den ger extra längd. Men det passar verkligen mig perfekt då jag vill ha långa och naturliga fransar. Borsten är stor och tät vilket jag gillar.

Om man tar flera lager byggs även volymen upp utan några som helst klumpar. Den är vattenfast vilket är bra om man inte får mascara på ögonlocket. Det kan vara svårt att få bort utan att man förstör resten av ögonsminket.







Essie - Rosa nagellack




Smart som jag är tog jag bort lappen där nagellackets färg stod, så det kan jag tyvärr inte säga. Nagellacket ser lite rött ut på bilden men egentligen är den lite cerise-aktig i färgen.

Detta nagellacket fick jag i ett litet kit med två andra färger där nagellacken är lite mindre än orginalet.

Färgen är så fin, nagellacket är väldigt pigmenterat, det känns lätt på naglarna och det torkar snabbt. Vad mer kan man begära? Förpackingen tycker jag även är väldigt smidig och lätt då orginalet kan vara lite klumpigt att ha med sig om man t.ex ska resa.

Verkligen mitt drömnagellack!





Sådär! Då vet ni precis vad ni ska köpa för skönhetsprodukt när ni väl är sugna på något nytt. ;)

Hoppas ni gillade inlägget så hörs vi!






 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards