EmmaElins

Direktlänk till inlägg 6 april 2015

Första dagen på lovet

Av emmaelins - 6 april 2015 19:25

Hej på er!


Nå? Hur har eran första dag på lovet varit? Visst, första dagen var väl i fredags men nu är det en ny vecka, alltså påsklovsveckan.. Jaja, ni förstår säkert. ;)

Min dag har iallafall varit bra!


I förmiddags var Emma och jag ute och fotade en outfit och lite annat som förmodligen läggs upp imorgon. - Håll utkik!

Senare på eftermiddagen kom min mormor, farmor och min ena morbror hem till oss och vi firade min födelsedag då vi inte kunde göra det i fredags. Jag fick lite presenter, vilket alltid är roligt. Vi åt Thai-mat som middag och någon slags vitchoklad- och citrnontårta till efterrätt vilket var väldigt gott. Jag älskar verkligen all Thai-mat och tårta sitter väl aldrig fel precis. ;) Denna stunden tillsammans tyckte jag var väldigt mysig.

När alla hade åkt hem började jag plocka med mina presenter, ställde iordning allt och så.

Påtal om presenter är det någon som velat se ett inlägg här på bloggen då vi visar vad vi fått i födelsedagspresent. Vill några fler det? Isåfall vill det till att ni kommenterar. Vi har frågat detta en gång innan men det verkade inte finnas något vidare intresse för det då. Så detta är sista chansen. ;) Vi gör inget inlägg om ingen vill det, såklart!



Vi hörs!




     


Var tvungen att ta kort på tårtan. x)





 

 
 
Ingen bild

Anonym

6 april 2015 20:02

Skulle vara superkul med ett sådant inlägg! Grattis i efterskott! :)

emmaelins

6 april 2015 21:11

Tack så mycket! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards