EmmaElins

Direktlänk till inlägg 5 april 2015

Den perfekta helgen

Av emmaelins - 5 april 2015 22:03

Hejsan allihopa!



Detta måste varit mitt längsta blogguppehållet jag någonsin haft.. Oj, oj, inte bra, inte bra.. Men det är ju faktiskt så att jag varit borta och inte riktigt haft tiden att blogga.


Ganska tidigt på fredagen, för att vara lov, vaknade jag av en lite halvdan födelsedagssång. Mamma, pappa och min lillebror hade med sig presenter och jag fick även en liten "frukost" på sängen som enligt traditionen alltid ska vara en bakelse. Efter firandet åt vi tillsammans en ordentlig frukost, gjorde oss iordning och Emma kom också ner med  två presenter som jag är så glad över. Efter det så bar det av till Ängelholm i Skåne..

Jag, min familj och den andra familjen som bor där har haft det jättebra. Vi har ätit god påskmat, gott godis och jag och min kompis har tramsat runt endel där kan man väl säga.. x) Jag längtar verkligen tills jag kan få åka dit igen, förhoppningsvis i sommar.


Denna helgen har alltså varit top notch på alla sätt! Jag är både riktigt nöjd med dessa dagarna och med alla presenterna jag fått, både från familjen och vännerna. Bättre är såhär kunde det verkligen inte bli!

Eller jo, föresten.. Det kanske det ändå kan eftersom att jag kommer att bli firad imorgon igen, men då av släkten. Weeey!


Men nu är det nog ändå bäst att jag försöker sova. Ni kanske kan förstå att det inte blev så tidiga kvällar där. Snarare tvärt om.. x)



Godnatt!



                




      



       


                







 

 
 
Amanda

Amanda

5 april 2015 23:05

Grattis i efterskott, Elin! Hoppas du hade det fint. :)
(Vet inte riktigt varför, men jag får lite Narnia-känsla utav den sista bilden, haha!)

Kram!

http://bokslukarens.bloggplatsen.se

emmaelins

6 april 2015 12:06

Haha, tack så mycket! :)

 
Ingen bild

Tessan

5 april 2015 23:10

Elin något jag inte riktigt gillar i dina inlägg är överdrivenheten. Allt kan inte vara top notch jämt och jag skulle önska mer ärlighet! Även om just den här helgen var bra så behöver det inte vara överdrivet. Förstår du vad jag menar?
Tack, ville bara ha det sagt som en förbättring tills vidare.

emmaelins

6 april 2015 19:24

Ursäkta, nu blir jag faktiskt en aning irriterad. Jag skriver absolut inte att det är top notch när jag inte tycker det. Nu var det helt enkelt en sådan gång av de några jag tyckte allting var bra. Jag förstår att det kan verka lite plastigt och ytligt när man skriver att allting är jättebra. Men jag menar, jag måste väl ändå få skriva att jag haft en bra helg, dag eller vad som utan att bli anklagad som överdriven? Uppskattar dock att du skriver det som ett tips men i detta fallet håller jag inte riktigt med.

 
Ingen bild

Anonym

6 april 2015 18:38

Elin, du skriver jätttebra inlägg! Lyssna inte på de som skriver elakt <33

emmaelins

6 april 2015 19:19

Tack så mycket! Men jag tror inte detta var menat som elakt. ;)

 
Ingen bild

Edit

6 april 2015 18:42

Jag håller inte med Tessan. Förresten Elin jag saknar dina teckningar....

emmaelins

6 april 2015 19:22

Jag vet.. Jag har varit usel på att blogga inom kategorin "tecknande" över huvud taget. Måste bättras! Ska göra ett så snart som möjligt och sedan försöka hålla i det! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards