EmmaElins

Direktlänk till inlägg 5 april 2015

Den bästa mascaran

Av emmaelins - 5 april 2015 18:40

Hej allesammans!



I detta inlägget har jag tänkt att tipsa/rekommendera den absolut bästa mascaran som JAG testat.

Detta är då vad jag tycker, och det betyder inte att alla andra också tycker det.

Någon kanske tycker att denna mascara är usel, MEN det förstår jag verkligen inte isåfall.

För den är helt klart den bästa enligt mig.


Jag pratar om:


 

Maybelline New York - Big Eyes Volum Express.



Har du någon gång tyckt att en mascara är klumpig, kletig, ger inte volym, separerar inte osv..?

HÄR har du då den ultimata mascaran som både ger mycket volym & separerar bra på samma gång.

Jag böjer nästan aldrig mina fransar, men ändå blir volymen maximal med denna mascara.

Det som är så himla bra med den är att den har 2 stycken olika borstar också.

En för överfransarna, och en för underfransarna (okej, jag vet inte om det heter så)

Så det finns inte en chans att underfransarna blir klumpiga då den lilla borsten till det är så pass liten och tunn.

Överfransborsten är en aning skruvad, vilket också är bra eftersom att det inte blir det där "spretiga" då. Utan fransarna blir fylliga.


Denna mascara passar mig som handen i handsken, och enligt mig finns det ingen bättre.

Och då har jag även testat "They're Real" från Benefit, som är oerhört dyr.

Men Big Eyes slår den, då den är så genomtänkt och enkel att ha med sig då det finns 2 stycken olika borstar i en och samma mascara.


Mascaran blir din för ungefär 150 :- och finns i de flesta butiker som har skönhet.

T.ex Åhléns, H&M.


Avslutningsvis tänkte jag även visa bilder på själva borstarna såklart:


 

Överfransborsten


 

Överfransborsten




 

Underfransborsten


 

Underfransborsten






Vill även säga att detta inte är ett sponsrat inlägg.

Tyckte själv att det verkade som det när jag läste igenom texten.

Bara så att ni vet. :)



Hörs!










 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards