EmmaElins

Direktlänk till inlägg 4 april 2015

Förslag till inlägg

Av emmaelins - 4 april 2015 22:05


Jag/vi är väldigt sugna på att veta vad just DU tycker är kul att läsa om på en blogg?

Vad lockar dig? Vad väcker ditt intresse?


Just nu skulle jag vilja att du skriver ner dina förslag OCH det du tycker om att läsa i kommentarsfältet.

För ibland vill vi gärna veta vad ni tycker då det är lättare att anpassa inläggen.

Så har du några förslag/önskeinlägg - skriv det vetja.

Skriv något iallafall. Även om det inte är just det förslaget du vill läsa om så kan du ju alltid bidra med någon slags idé.


Ofta är det fotografering, vardag, tips & våra outfitbilder som går hem hos er.

Har jag rätt?

För det är ju jättekul att ni verkligen gillar det, då foto, outfitbilder osv är det vi själva gillar allra mest också.

Men självklart blandar vi ju även inläggen så gott som det går med t.ex frågor & svar lite då & då.

Och det är ju alltid kul, eller?


Nä men, har du något förslag på inlägg eller liknande - så kommentera gärna.

För nu när vi väl har påsklov så kan vi ju alltid lägga lite extra tid på välgjorda inlägg.

Även om uppdateringen hittils har varit lite halvdan, men bättre kommer - promise.



Hörs!



 









 

 
 
Ingen bild

Anonym

4 april 2015 22:44

Gör gärna TAGs, fotoinlägg och mer hauls för det är väldigt kul

emmaelins

4 april 2015 23:22

Tack för dina idéer, kram :)

 
Ingen bild

Elli

5 april 2015 18:39

Jag tycker om att läsa tips på olika saker. T.ex produkter, kläder osv!

 
Ingen bild

Anonym

6 april 2015 15:40

Gör gärna dagens outfit oftare

 
Ingen bild

Lexie

6 april 2015 20:43

Jag gillar foto-tips och typ dagens outfit - bilder. Kram
Lexie❤️❤️❤️😘😘💗💗💗
PS: er blogg är BÄÄÄSSTTT!!😍😍👌

emmaelins

6 april 2015 21:33

TACK så mycket för dina tips & komplimanger! :D Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards