EmmaElins

Direktlänk till inlägg 2 april 2015

Skärtorsdagen

Av emmaelins - 2 april 2015 19:12

Hej på er!



Först och främst, nu är det PÅSKLOOOV !!

Weeeeyyy, säger jag bara! Så otroligt skönt & roligt med lov nu. Även om det bara blev 1 dag i skolan för mig den här veckan (idag).


Har inte skrivit om det så jättemycket, men jag tänker att det kanske är väldigt tråkig läsning för er att läsa om vad, varför, hur jag är sjuk.

Men som sagt, jag har varit sjuk (halsont) i 4 dagar nu. Det har fortfarande inte gått över idag.

Men jag pallrade mig till skolan ändå, dels för att vi skulle ha matteprov, och för att jag ville vara i skolan minst EN dag denna vecka iallafall.

Har knappt kunnat prata då det sticker och känns ansträngt i stämbanden så fort jag öppnar munnen.

Så jag har försökt undvika konversationer idag, folk måste tyckt att jag var väldigt osocial..


Men vet ni vad? - Det är BÄTTRE! Äntligen, det känns faktiskt bättre nu.

Så tummen upp för det!



Men nu lämnar vi sjukdommarna och går vidare till roligare saker.

Har ni något roligt inplanerat på lovet då? Eller har ni redan haft/ska ha lov?

Själv har jag en del saker inplanerade, inga äventyr precis, men lite småsaker.

Men framför ALLT ska det bli skönt att lämna skolan för en vecka, släppa alla tankar kring det, och bara HA KUL.


Föresten, har fått lite frågor om jag kan lägga upp en "mina födelsedagspresenter".

Vad tycker ni om det? Vill ni? KOMMENTERA.


En sista sak.

TACK återigen. Sedan det nya året började har statistiken gått jämnt och fint uppåt, från januari - mars.

Vi har ökat med över 1.000 besökare om vi jämför janurai med mars.

Alltså wow ! Tusen tack!




Ha det bra, för nu kickar vi igång påsklovet !!



 



 

Ja, vem är förvånad? Bilder på blommor..

Men jag tyckte dessa rosa rosor passade dagen till ära. Ni vet, SKÄRtorsdagen.


Bjuder på lite egopics, fråga mig inte varför x)









   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards