EmmaElins

Direktlänk till inlägg 30 mars 2015

Imorgon smäller det

Av emmaelins - 30 mars 2015 19:15



.... Endast timmar återstår...

För imorgon... fyller jag 14 år !! Weeeeyyy !!

Känns som om det bara är jag som faktiskt är riktigt exalterad över min födelsedag & faktiskt ser till att dagen blir så speciell som möjligt.


I våran familj har vi alltid speciella traditioner vad det gäller födelsedagar.

Och det ser ut som följande:


- På morgonen kommer familjen in och försöker sig på en kraxig sång i olika tonarter, och har även med sig lite presenter. ;)

Så vi öppnar presenterna på morgonen, i sängen.


- Sedan går vi upp och äter frukost som vanligt. Inga bakverk - utan helt vanlig frukost.


- Om vi tar en vardag som exempel så är det ju skola, så själva "dagen" är väl inget speciell.


- Men sedan på kvällen får alltid den som fyller år bestämma en lite festligare maträtt.


- Efter maten äter vi oftast något mer efterrätt/fika-aktikt också.

Fast för att vara ärlig så är jag så fruktansvärt trött på mastiga bakverk, tårtor & sådant för tillfället.

Så imorgon ska vi göra en god fruktsallad med massor av olika sorters frukter istället.



Ja, det var väl ungefär så våra födelsedagar här hemma ser ut.

Inget jättemärkvärdigt, men ändå.



Föresten, igår hade jag ju kalas här hemma, med släkten.

Och det var mysigt! Jag fick lite smycken och pengar, det klassiska - men det går mycket väl hem hos mig.

Men det som är spännande är ju att se vad som gömmer sig i presenterna imorgon.. ;)

Haha, nejmen... lite spännande ändå.



Tillsist tänkte jag bjuda på lite bilder från kalaset igår:


 


 


 


 


 









 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmaelins - 23 oktober 2016 14:51

Hej på er!!   OBS! Viktigt att ni läser igenom hela inlägget.     Nu är det offentligt, vår nya blogg är startad!! Shit, vi kan knappt tro det själva, att vi äntligen skulle komma till skott med detta!   Två år och ungefär tre månader p...

Av emmaelins - 22 oktober 2016 19:57


  Hej allesammans!     Idag har det varit en riktig myslördag för Emma och mig. I förmiddags cyklade vi i vanlig ordning fram på stan och köpte med oss lite godis. Vi åkte även till Ö&B, luktade på lite doftljus och jag köpte två sminkborta...

Av emmaelins - 20 oktober 2016 20:50


Hej på er!   *Edit, jag skrev detta inlägget igår (torsdag), så därför står allting i "idag-form".   Idag har vi äntligen chekat av och klarat av en sak jag gått runt och varit nervös och känt press inför i en vecka ungefär. Nämligen orienter...

Av emmaelins - 19 oktober 2016 19:52

Hej allihopa!     Okej hörni, förmodligen är detta sista veckan vi bloggar på denna blogg nu. Nu är allt så gott klart med den nya bloggen och vi satt förra helgen och "renoverade" den. Så nu är allt fixat och den är redo att fyllas med härliga...

2's

Av emmaelins - 18 oktober 2016 21:35


    Älska Digster Hits och topplistorna på Spotify!   ...

Presentation


Hejsan!
Vi är två tjejer på 15 år som är bästa vänner.
Vi är allmänt intresserade av fotografering, mode, skönhet dans och att blogga. Vi är mycket kreativa och glada av oss. Hoppas du kommer att gilla bloggen & stanna kvar som läsare.
Välkommen!



Fråga mig

65 besvarade frågor

KONTAKT

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards